آتش سوزی کالیفرنیا جان سه نفر دیگر را گرفت

به گزارش علی آباد جدید، با جان باختن سه نفر دیگر در آتش سوزی عظیم در کالیفرنیا، شمار افرادی که سال جاری براثر آتش سوزی های این ایالت جان خود را از دست داده اند به 11 نفر رسید.

آتش سوزی کالیفرنیا جان سه نفر دیگر را گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از رویترز، کوری هونیا کلانتر شهرستان بوت کالیفرنیا روز گذشته (چهارشنبه) بیان کرد سه نفر بر اثر آتش سوزی گسترده ای که در شمال ساکرامنتو کالیفرنیا در حال گسترش است جان باخته اند و آتش هزاران خانه و دیگر ساختمان ها را تهدید می نماید.

هونیا گفت با احتساب این سه نفر، شمار جان باختگان سال جاری آتش سوزی های گسترده کالیفرنیا به 11 نفر افزایش یافته است.

شدت و وسعت آتش سوزی در مناطق جنگلی اورگان آمریکا به حدی است که از دیروز چهارشنبه دود غلیظی آسمان شهر های منطقه خلیج کالیفرنیا از جمله شهر اوکلند را پوشانده است.

به گزارش تلویزیون رویترز، شعاع دید در این مناطق بسیار کاهش یافته است و آسمان به رنگ نارنجی در آمده است.

بت گلگورن شهروند 68 ساله شهر برکلی در مصاحبه با رویترز گفت: انگار قیامت شده است. خیلی وحشتناک است. یک شهروند 35 ساله اوکلند هم گفت: آسمان شبیه روز قیامت شده است.

بنابر اعلام اداره هواشناسی کالیفرنیا، باد های شمالی بر شدت آتش سوزی ها افزوده است. هم اینک آتش سوزی در ده ها نقطه از مناطق جنگلی واشنگتن، اورگان، و کالیفرنیا ادامه دارد و دمای هوا در حال افزایش است. به طوری که دمای هوا در دره سانفرانسیسکو 49 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1315

به "آتش سوزی کالیفرنیا جان سه نفر دیگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی کالیفرنیا جان سه نفر دیگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید