آرسنال مشتری جدید سردار آزمون

به گزارش علی آباد جدید، وبسایت AreaNapoli گزارش داد که آزمون توسط آرسنال نیز تحت نظر قرار گرفته است و میخواهد او را جانشین اوبامیانگ که محتمل است تابستان به رئال مادرید برود کند.

آرسنال مشتری جدید سردار آزمون

براساس گزارش های منتشر شده آرسنال نیز به جمع تیم هایی که خواستار جذب سردار آزمون هستند اضافه شد.

به گزارش ورزش سه leicestermercury نوشت گفته می گردد مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ که پیش از این تیم هایی چون لسترسیتی،اورتون، ولورهمپتون، وستهم یونایتد و همچنین ناپولی ایتالیا را خواستار خود می دید امروز یک مشتری سرشناس دیگر پیدا نموده است و آرسنال نیز خواستار سردار آزمون است.

وبسایت AreaNapoli گزارش داد که آزمون توسط آرسنال نیز تحت نظر قرار گرفته است و میخواهد او را جانشین اوبامیانگ که محتمل است تابستان به رئال مادرید برود کند. در خصوص آزمون گفته می گردد که انتقال او 30 تا 35 میلیون یورو هزینه دارد، مهاجمی که در 21 بازی لیگ روسیه 10 گل زده و 6 پاس گل داده است.

لستر نیز مشتری جدی آزمون است و میخواهد او را جانشین جیمی واردی کند که احتمالا در خاتمه فصل این تیم را ترک کند. البته برندان راجرز سرمربی لستر در سال 2018 زمانی که راهنمایی اورتون را به عهده داشت خواستار جذب آزمون بود و این نشان می دهد راجرز به بازی ستاره ایرانی علاقمند است. آمار سردار آزمون در تیم ملی ایران آماری فوق العاده است و او در 46 بازی 31 گل به ثمر رسانده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1073

به "آرسنال مشتری جدید سردار آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال مشتری جدید سردار آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید