آرسنال 0-1 سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی

به گزارش علی آباد جدید، منچستر سیتی پیروز شد با ارائه یک نمایش حساب شده و با تک گل رحیم استرلینگ آرسنال را شکست دهد.

آرسنال 0-1 سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرسنال در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی بود که نهایتاً این مسابقه با تک گل ستاره انگلیسی سیتیزن ها یعنی رحیم استرلینگ به سود این تیم سرانجام یافت.

منچسترسیتی کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست یافت. ارسال خوب ریاض محرز به روی دروازه با ضربه سر رحیم استرلینگ کوتاه قامت همراه بود تا نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 18 آرسنال می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه بوکایو ساکا در دهانه دروازه به پیر امریک اوبامیانگ برخورد کرد تا این بازیکن به نوعی مانع از ثبت گل برای توپچی ها شده باشد.

در ادامه نیمه اول آرسنال چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه منچستر سیتی ایجاد کرد اما هیچکدام از آنها حاصلی نداشت تا دو تیم با همان یک گل به سود شاگردان پپ گواردیولا راهی رختکن شوند.

منچستر سیتی نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و می توانست در همان ابتدا توسط کوین دی بروین به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه فنی این ستاره بلژیکی که با اختلاف کمی از کنار دروازه آرسنال عبور کرد.

در دقیقه 80 منچستر سیتی به موقعیتی فوق العاده خوب دست یافت. حرکت عالی ژائو کانسلو درون محوطه جریمه آرسنال و ضربه بیرون پای این بازیکن با کمترین فاصله ممکن از کنار دروازه این تیم عبور کرد تا توپچی ها با یک شانس جدی روبرو شده باشند.

در ادامه بازی نیز اگرچه آرسنال کوشش زیادی برای نزدیک شدن به دروازه منچسترسیتی انجام داد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در سمت مقابل شاگردان پپ گواردیولا نیز به خوبی شرایط را کنترل کردند تا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1610

به "آرسنال 0-1 سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 0-1 سیتی؛ تخته گاز به سمت قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید