ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهر به سازمان مدیریت

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش مجله ی دلتا احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه مراسم افتتاح 1200 واحد مسکن مهر از ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهر پردیس اطلاع داد و گفت: مجموع پروژه مهر 2 میلیون و 200 هزار واحد است که از این تعداد یک میلیون و 935 هزار واحد به خاتمه رسیده و از این رقم یک میلیون و 830 هزار واحد به مرحله بهره برداری رسیده است.

ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهر به سازمان مدیریت

جهت دریافت خدمات آلاچیق برای حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی اضافه نمود : 270 هزار واحد باقی مانده که تعداد 15 هزار واحد آن در بافت فرسوده است. مهرآبادی با بیان اینکه در مجموع 255 هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره مانده است، گفت: 65 درصد این واحدهای نیمه کاره با مسائل متعددی روبرو است و برای 110 هزار واحد متقاضی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به سبب جانمایی های اشتباه، مردم از این واحدها استقبال نکردند، گفت: در کوشش هستیم که این واحدها را به پیمانکاران واگذار کنیم و یا اینکه به خوابگاه های دانشجویی تبدیل شوند و در نهایت این واحدها باید ساخته شوند و سرمایه بانک برگردد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهر با بیان اینکه 49 هزار واحد مسکن مهر در مراجع قضایی پرونده های حقوقی دارند، گفت: در حال پیگیری مسائل حقوقی این واحدها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حدود 20 تا 30 هزار واحد مسکن مهر کمتراز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و متقاضیان فقط 3 میلیون تومان پرداخت نموده اند و که باید شرایط این واحدها مشخص تکلیف گردد.

وی با بیان اینکه در سطح تهران 334 هزار واحد مسکن مهر قرارداد شده، گفت:از این رقم 65 هزار واحد باقی مانده است.

مهرآبادی با تاکید بر اینکه برغم مسائل اقتصادی شدید دولت، پروژه های قابل توجهی در مسکن مهرافتتاح شده است ، گفت : در سه ساله دولت یازدهم 850 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد یعنی 55 درصد پروژه مسکن مهر را به متقاضیان تحویل داده ایم و 54 درصد اسناد اعیانی در این دولت ثبت شده است.

مهرآبادی همچنین از ابلاغ مصوبه 150 میلیارد تومانی یارانه مسکن مهر به سازمان مدیریت اطلاع داد و اضافه نمود : عمده ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهربه مسکن مهر پردیس تعلق می گیرد.

وی همچنین توضیح داد: پیگیر پرداخت وام 40 میلیون تومانی به متقاضیان مسکن مهر پردیس هستیم و طی یک سال از هزار میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی وزارت راه و شهرسازی 20 میلیارد تومان آن در اختیار شهرهای جدید نهاده شد که از این رقم 120 میلیارد تومان آن به مسکن مهر پردیس اختصاص یافت.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر توضیح داد: هم اکنون 20 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است اما به سبب این که در روزهای پایانی سال قرار داریم امکان افتتاح این پروژه ها نیست.

با صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن خبرنگاران، از آخرین تحولات بازار ملک مطلع خواهید شد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 760

به "ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهر به سازمان مدیریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ یارانه 150 میلیاردی مسکن مهر به سازمان مدیریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید