اختصاص شعبه ای در دادگستری تهران برای رسیدگی به دعاوی حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی

به گزارش علی آباد جدید، قوه قضاییه با پیشنهاد معاونت دیپلماسی مالی وزارت خارجه برای اختصاص شعبه ای در دادگستری تهران به منظور رسیدگی به دعاوی بین المللی در حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی موافقت کرد.

اختصاص شعبه ای در دادگستری تهران برای رسیدگی به دعاوی حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت ریسو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو با اشاره به موافقت قوه قضاییه برای اختصاص شعبه ای در دادگاه ها برای رسیدگی به دعاوی مربوط به حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی گفت: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به پیشنهاد معاونت دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه مبتنی بر اختصاص شعبه ای در دادگاه ها برای رسیدگی تخصصی به دعاوی مطروحه در حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی، ضمن موافقت با این پیشنهاد، شعبه 55 دادگاه حقوقی مستقر در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران را برای رسیدگی به کلیه دعاوی بین المللی در این زمینه معین نموده است.

بر این اساس، تجار و سرمایه گذارانی که شکایات و دعاوی بین المللی در این حوزه دارند می توانند ضمن مراجعه به این مرکز، نسبت به پیگیری حقوق خود و برطرف مشکلاتشان اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 791

به "اختصاص شعبه ای در دادگستری تهران برای رسیدگی به دعاوی حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص شعبه ای در دادگستری تهران برای رسیدگی به دعاوی حوزه تجارت و سرمایه گذاری خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید