ارجاعی:زوج های نابارور دهک های 1 تا 5، تحت پوشش خدمات درمانی بنیاد پانزده قرار می گیرند

به گزارش علی آباد جدید، مدیر عامل بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت:زوج های نابارور دهک های 1 تا 5، تحت پوشش خدمات درمانی بنیاد پانزده قرار می گیرند

ارجاعی:زوج های نابارور دهک های 1 تا 5، تحت پوشش خدمات درمانی بنیاد پانزده قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، سید عبدالله ارجاعی مدیر عامل بنیاد پانزده خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه افزایش جمعیت گفت:امروز شروع دور نو فعالیت های بنیاد پانزده خرداد است که به موازات آن از سامانه جامع پانزده خرداد رونمایی می گردد.

مدیر عامل بنیاد پانزده خرداد با اشاره به ارائه تسهیلات به زوج های نابارور به وسیله این بنیاد اضافه کرد: به هر کدام از زوج های نابارور جهت درمان 1 میلیون تومان وام بلاعوض و ده میلیون قرض الحسنه با سوده 4 درصد داده می گردد البته برای دریافت وام باید شرایط باروری زوج به تایید پزشک متخصصان باشد و در دهک های 1تا 5 قرار داشته باشد.

ارجاعی در انتها یادآور شد: باشگاه به علاوه 3، به فرزندان سوم به بعد تسهیلات داده می گردد که نوع تسهیلات بعداً اعلام می گردد. تا به امروز ستاد اجرایی و بنیاد برکت در حوزه درمان زوج های نابارور فعال بودند که به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد پانزده خرداد هم در این زمینه فعال شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1836

به "ارجاعی:زوج های نابارور دهک های 1 تا 5، تحت پوشش خدمات درمانی بنیاد پانزده قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارجاعی:زوج های نابارور دهک های 1 تا 5، تحت پوشش خدمات درمانی بنیاد پانزده قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید