اعزام نیرو های صلح بان روسی به منطقه قره باغ

به گزارش علی آباد جدید، خبرگزاری خبرنگاران- 12 فروند هواپیمای ایلیوشین روسی، حامل نیرو ها و تجهیزات نظامی از روسیه راهی قره باغ شدند.

اعزام نیرو های صلح بان روسی به منطقه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نیرو ها و تجهیزات نظامی روسیه برای نظارت و حفاظت از توافق صلح بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان راهی مناطق درگیری شدند.

در پی توافق صلح ارمنستان، جمهوری آذربایجان و روسیه و تعهد روسیه برای اعزام 1960 نیروی حافظ صلح به مناطق درگیری، 12 فروند هواپیمای ایلیوشین روسی، حامل نیرو ها و تجهیزات نظامی از روسیه راهی قره باغ شدند. وزارت دفاع روسیه با تایید اعزام صلحبانان روسی به منطقه درگیری در قره باغ اعلام نمود: اعزام 1960 نیروی نظامی روس با تجهیزات نظامی، که در توافقنامه به آن اشاره شده است، ظهر امروز به وقت مسکو کامل شد.

براساس بند سوم توافقنامه صلح، در امتداد خط تماس در قره باغ و در امتداد دالان لاچین، یک گروه صلحبان فدراسیون روسیه به تعداد 1960 نفر از نیرو های مسلح، 90 زره پوش، 380 واحد خودرو و تجهیزات ویژه مستقر شده است.

همچنین در بند چهارم توافقنامه اشاره شده است که نیرو های حافظ صلح فدراسیون روسیه به موازات عقب نشینی نیرو های مسلح ارمنستان مستقر می گردد؛ و در بند پنجم توافقنامه تاکید شده است: به منظور افزایش اثربخشی کنترل بر اجرای توافق نامه ها توسط طرف های درگیر، یک مرکز حفظ صلح برای کنترل آتش بس مستقر میگردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1393

به "اعزام نیرو های صلح بان روسی به منطقه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام نیرو های صلح بان روسی به منطقه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید