افتتاح بخشی از مسکن محرومان همدان تا خاتمه سال جاری

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/همدان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه مسکن محرومان استان همدان تا انتها دولت به بهره برداری می رسد، گفت: تا انتها اسفند بخشی از مسکن محرومان استان به بهره برداری خواهد رسید و مابقی تا انتها دولت انجام می گردد.

افتتاح بخشی از مسکن محرومان همدان تا خاتمه سال جاری

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سیداسکندر صیدایی عصر چهارشنبه 17 دی ماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهارکرد: از سهمیه 2000 واحدی مسکن محرومان استان 250 واحد مربوط به شهرستان کبودراهنگ بود که صبح امروز استاندار همدان بازدیدی از این پروژه ها داشتند و خوشبختانه با قوت در حال اجراست به طوریکه پیش بینی می گردد تا سرانجام اسفند بخشی از این واحدها اتمام یابد و بخش دیگر تا سرانجام خرداد انجام گردد.

وی با اشاره به اینکه براساس سند سه ساله استان شرایط اشتغال هر شهرستان تعیین شده است، توضیح داد: براساس سند سه ساله استان سهمیه شهرستان کبوداهنگ در سال دوم سند یعنی امسال، 1529 شغل بوده که براساس گزارش ها 2088 شغل در این شهرستان ایجاد شده است.

صیدایی مباحث مربوط به مسکن مهر شهرستان کبودراهنگ، راه های شهرستان از جمله راه بهار، گل تپه-علیصدر را از موارد موردبررسی در سفر امروز استاندار به این شهرستان دانست و گفت: محور بهار، گل تپه، علیصدر براساس پیگیری استاندار به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه نهاده شد و پیگیری ویژه ای در این قسمت انجام گردد.

وی یادآور شد: راه خلعت آباد -کبودراهنگ -قیدار نیز در جلسه صبح امروز شهرستان کبودراهنگ مطرح شد و درباره نقاط حادثه خیز، نصب نیوجرسی ها و روکش آسفالت تصمیماتی اتخاذ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان اعلام کرد: میراث فرهنگی در حوزه غارعلیصدر اقداماتی انجام داده به طوریکه در روستای علیصدر و بافت این روستا کارهایی در حال اجرا است.

صیدایی با اشاره به اینکه شهرستان کبودراهنگ با مشکل نبود دستگاه سی تی اسکن روبرو بود، اعلام کرد: براساس دستور استاندار در جلسه صبح امروز شهرستان کبودراهنگ، مشکل سی تی اسکن این شهرستان تا دهه فجر برطرف خواهد شد.

وی از ابلاغ رسمی مجوز سرمایه گذاری سدگرین به وزارت نیرو خبرداد و گفت: مجوز ماده 56 سد گرین با 337 میلیاردتومان سرمایه گذاری به وزارت نیرو رسما ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1537

به "افتتاح بخشی از مسکن محرومان همدان تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بخشی از مسکن محرومان همدان تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید