افزایش نرخ معاینه فنی از 27 آذر اعمال شد

به گزارش علی آباد جدید، شهر: براساس مصوبه دولت در سامانه سیمفا وزارت کشور از امروز 27 آذر 1399 به صورت سراسری در کل مراکز معاینه فنی کشور اعمال و مراکز تهران نیز براساس قیمت جدید فعالیت می نمایند.

افزایش نرخ معاینه فنی از 27 آذر اعمال شد

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در مصاحبه با شهر، ضمن اشاره به رایگان شدن هزینه مراجعه نخست تاکسی ها در مراکز معاینه شهر تهران در 26 آذر به مناسبت روز حمل و نقل، اعلام کرد: در این روز یک هزار و 31 دستگاه تاکسی به مراکز معاینه فنی مراجعه نموده است. همچنین این آمار در مقایسه با مراجعات تاکسی در روزهای قبل رشد 10 برابری داشته است.

به گفته مقدم؛ حدود 60 درصد از این خودروها بدون نقص فنی بوده و درمراجعه نخست پیروز به اخذ معاینه فنی شده اند.

او درباره افزایش نرخ معاینه فنی شرح داد: براساس مصوبه دولت در سامانه سیمفا وزارت کشور از امروز 27 آذر 1399 به صورت سراسری در کل مراکز معاینه فنی کشور اعمال و مراکز تهران نیز براساس قیمت جدید فعالیت می نمایند. در نرخ جدید برای خودروهای سبک هزینه مراجعه اول 10 هزار تومان و مراجعه مجدد 2 هزار تومان افزایش دارد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در انتها گفت: همچنین به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل از رانندگان خودروهای حمل و نقل درون و برون شهری مراجعه نماینده به مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین انتهاه غرب به عنوان نمایندگان جهادگر عرصه حمل و نقل کشور تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1507

به "افزایش نرخ معاینه فنی از 27 آذر اعمال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ معاینه فنی از 27 آذر اعمال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید