افزایش 25 درصدی درخواست استفاده از سی ان جی ، 700 هزار وانت بار در 6 ماه آینده دوگانه سوز می شوند

به گزارش علی آباد جدید، قاسمی مجری طرح سی ان جی کشور گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، درخواست استفاده از سی ان جی در کشور 25 درصد افزایش پیدا نموده است. سعی ما این است که در 6 ماه آینده 700 هزار وانت بار دوگانه سوز شوند.

افزایش 25 درصدی درخواست استفاده از سی ان جی ، 700 هزار وانت بار در 6 ماه آینده دوگانه سوز می شوند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حمید قاسمی ده چشمه ئی مجری طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، درخواست استفاده از سی ان جی در کشور 25 درصد افزایش پیدا نموده است. بسیاری از درخواست های مردم در این حوزه سامان نیافته است و همکاران بنده در حال پیگیری هستند. من از مردم درخواست دارم که برای دوگانه سوز کردن خودرو ها حتما در سامانه جامع خودرو های گازسوز ثبت نام نمایند.

وی ادامه داد: مراحل دوگانه سوز کردن خودرو ها بدین صورت است که ابتدا متقاضیان در سایت ثبت نام نمایند. سپس بسته به هر تقاضا، زمان و مرکز ارائه دهنده این خدمات به متقاضیان پیامک می گردد و آن ها میتوانند در زمان معین شده رجوع نمایند و از مراکزی که زیرنظر وزارت صمت هستند مخازن استاندارد دریافت نمایند.

قاسمی گفت: اولویت اعطای مخزن و سایر تجهیزات موردنیاز برای یک میلیون وانت بار است. ما سعی میکنیم که این فرآیند را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم و سعی ما این است که در 6 ماه آینده 70 درصد این خودرو ها دوگانه سوز شوند.

مجری طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در انتها گفت: هزینه این فرآیند براساس نوع مخازن مورد استفاده متفاوت است و ما در نظر داریم تا با افزایش تعداد صندلی ها فرآیند خدمت رسانی را تسهیل کنیم. در این راستا مکاتباتی با شهرداری ها صورت گرفته است تا محل های معینی را در اختیار ما قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 662

به "افزایش 25 درصدی درخواست استفاده از سی ان جی ، 700 هزار وانت بار در 6 ماه آینده دوگانه سوز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی درخواست استفاده از سی ان جی ، 700 هزار وانت بار در 6 ماه آینده دوگانه سوز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید