انفجار عظیم بیروت، ملاقات مقامات عرب، ترکیه ای و اروپایی با نبیه بری، بازدید فیروزنیا از بیمارستان میدانی ایران

به گزارش علی آباد جدید، دبیرکل اتحادیه عرب، معاون رئیس جمهور ترکیه و رئیس شورای اتحادیه اروپا با رئیس مجلس لبنان ملاقات کردند.

انفجار عظیم بیروت، ملاقات مقامات عرب، ترکیه ای و اروپایی با نبیه بری، بازدید فیروزنیا از بیمارستان میدانی ایران

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب با نبیه بری رئیس مجلس لبنان در منطقه عین التینه بیروت ملاقات کرد.

ابوالغیط پس از این ملاقات گفت در نشستی که فردا در مصر درباره حمایت بین المللی از لبنان برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود. وی ابراز امیدواری کرد که اتحادیه عرب بتواند در تامین نیازهای دولت لبنان سهیم باشد و در این زمینه نامه ای به دبیرکل سازمان ملل برای یاری به لبنان خواهد نوشت.

نبیه بری همچنین فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه و مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه این کشور را به حضور پذیرفت که البته معاون اردوغان پس از این ملاقات هیچ گونه اظهارنظری نکرد.

و در نهایت شارل میشل رئیس شورای اتحادیه اروپا هم به ملاقات نبیه بری رفت که وی حاضر نشد پس از این ملاقات به جزئیات آن اشاره کند.

بازدید سفیر ایران از بیمارستان میدانی در دانشگاه لبنان

خبر دیگر اینکه محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران از بیمارستان میدانی احداث شده از سوی ایران در پی انفجار مهیب بیروت بازدید کرد. این بیمارستان میدانی در دانشگاه لبنان در منطقه الحدث احداث شده است.

فیروزنیا در این بازدید تاکید نمود یاریهای ایران تنها به بعد انسانی محدود نخواهد بود، بلکه همچنین شامل بازسازی اسکله و ساختمانهای آسیب دیده و ارائه هر یاری ممکن به ملت و دولت لبنان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1261

به "انفجار عظیم بیروت، ملاقات مقامات عرب، ترکیه ای و اروپایی با نبیه بری، بازدید فیروزنیا از بیمارستان میدانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار عظیم بیروت، ملاقات مقامات عرب، ترکیه ای و اروپایی با نبیه بری، بازدید فیروزنیا از بیمارستان میدانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید