بازار خرید و فروش آپارتمان های نوساز؛ گران اما همراه با تخفیف

به گزارش علی آباد جدید، با وجود هشدار واسطه های ملکی به فروشندگان و سازندگان در مورد میزان کشش قیمتی آپارتمان های نوساز، در مورد خرید و فروش آپارتمان های نوساز باید گفت که قیمت گذاری این گروه از آپارتمان ها همچنان بالاتر ازنرخ معاملات پیش ازتابستان است.

بازار خرید و فروش آپارتمان های نوساز؛ گران اما همراه با تخفیف

جهت دریافت خدمات اجرای بام باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

کارشناسان بازارمسکن می گویند: رشد یک رقمی قیمت مسکن درسال 96که به تدریج ودرچند ماه اخیر دربازارصورت گرفت، ناشی ازافزایش قیمت درگروه نوسازها بوده است و آپارتمان های میانسال و کهنه سازسهمی بسیارناچیز در این افزایش قیمت داشته اند.

نگاهی به قیمت های پیشنهادی آپارتمان های نوساز و کلید نخورده این گفته را تایید می نماید که مالکان و سازندگان این گروه از آپارتمان ها خواستار افزایش قیمت بیش ازنرخ تورم هستند اما بازار کشش آن را ندارد و کسانی که فروشنده واقعی هستند، ناگزیر باید هنگام معامله تخفیف بدهند.

این وضع در خصوص املاک تا پنج سال ساخت نیزصدق می نماید وبه طور کلی نوسازهای بازار مسکن اغلب به قیمت های دوراز انتظارمتقاضیان خرید عرضه شده اند.

با وجود این ازآنجاکه درسال های اخیر همیشه آپارتمان های نوسازتا پنج سال ساخت بیشترین متقاضی خرید دربازار مسکن را داشته اند، فروشندگان و سازندگان با آگاهی ازمطلوب بودن ملک خود نزد خریداران ، همچنان برافزایش قیمت ها اصرار دارند، هر چند فروشندگان واقعی در نهایت ناچاربه تخفیف می شوند تا بتوانند آپارتمان خود را در بازارنسبتا پرجنب وجوش تابستانی بفروشند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 750

به "بازار خرید و فروش آپارتمان های نوساز؛ گران اما همراه با تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار خرید و فروش آپارتمان های نوساز؛ گران اما همراه با تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید