بازی زیبایی داشتیم ، نفت روی ضد حملات خطرناک است

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا رجبی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: بابت حضور نیافتن مربیان فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می کنم البته دلیلش را نمی دانم ولی امیدوارم دیگر این مسئله تکرار نشود.

بازی زیبایی داشتیم ، نفت روی ضد حملات خطرناک است

وی اضافه نمود: امروز انصافاً شاهد یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر بودیم و مسابقه بسیار جذابی بود. صنعت نفت در این فصل بسیار پرقدرت ظاهر شده است و در خانه خود اصلاً شکست نخورده ولی امروز فولاد واقعی را در برابر تیمی که در خانه خود همواره سوار بر بازی بوده است، دیدیم.

رجبی در مورد بازی تیمش در این بازی نیز گفت: امروز خیلی تهاجمی بودیم و پیروز شدیم موقعیت های فراوانی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. شرایط بازی به گونه ای بود که هر لحظه می توانستیم در طول بازی به گل دست یابیم. امروز ما چهار تا پنج فرصت مسلم گلزنی داشتیم که به خوبی استفاده نکردیم.

مربی تیم فولاد خوزستان توضیح داد: ما می دانستیم که صنعت نفت در خانه چگونه بازی می نماید. آنها روی ضد حملات خیلی خطرناک هستند و روی ضربات ایستگاهی هم به شدت خطرناک ظاهر می شوند.

به گزارش خبرنگاران، از سوی سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تختی آبادان تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید. گل های این بازی را عبدالله ناصری (39)، عیسی آل کثیر (58) برای صنعت نفت و محمد قاسمی نژاد (53)، لوسیانو پریرا (3+90- پنالتی) برای فولاد به ثمر رساندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 722

به "بازی زیبایی داشتیم ، نفت روی ضد حملات خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی زیبایی داشتیم ، نفت روی ضد حملات خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید