باشگاه فولاد خوزستان: بیانیه سایپا مشکوک و باعث نگرانی است

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران بعد از اعتراض باشگاه سایپا به کمیته داوران در آستانه دیدار تیم فوتبال این باشگاه با فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر، باشگاه فولاد خوزستان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

باشگاه فولاد خوزستان: بیانیه سایپا مشکوک و باعث نگرانی است

درحالی که پیام حیدری به عنوان داور مسابقه سایپا و فولاد خوزستان انتخاب شده و درفاصله یک روز مانده به شروعاین بازی، متأسفانه شاهد صحبتهایی از سوی تیم میزبان برای تحت تاثیر قرار دادن داوری این دیدار هستیم. از یک طرف باشگاه سایپا دراقدامی عجیب متن نامه اعتراض خود به داوری ها را رسانه ای و منتشرمی کند. از طرفی دیگر ابراهیم صادقی سرمربی سایپا رسما اعلام می کند که هرکس شلوغ کند و سر و صدای بیشتری داشته باشد تیمش بهتر نتیجه می گیرد!

پرسش اینجاست که روز قبل از بازی؟ مگر قرار است داور ناعادلانه قضاوت کند که باشگاه سایپا بیانیه می دهد و از داور می خواهد درست سوت بزند یا اینکه سرمربی تیم میزبان دنبال شلوغ بازی می رود! این چه رفتاری است که برخی تیم ها در پیش گرفته اند؟ هر چند به نظرمی رسد بیانیه نویسی باشگاه ها در مورد داوری آن هم پیش از بازی رفته رفته به یک بدعت تبدیل شده باشد. همه اهالی فوتبال خوب می دانند برخی تیم ها با این اقدامات قصد وارد کردن فشار به داور را دارند و اقدام باشگاه سایپا اتفاق جدیدی نیست اما به هرحال این رفتار، گفتار و بیانیه ها نگران کننده است.

باشگاه فولاد خوزستان نیز به گواه کارشناسان از جمله تیم هایی است که درطول فصل جاری 2 بازی از اشتباهات داوری متضرر شده و حتی دربازی اخیر برابر ذوب آهن اصفهان با اشتباه مسلم محمد حسین زاهدی فر پنالتی سالم ما نادیده گرفته شد. منتهای مراتب از این داور شکایت رسمی نکرده و تمرکز خود را روی تمرین و مسائل فنی گذاشت. امروز هم نمی خواستیم جوابی به این تحرکات بدهیم. نگران این مسابقه هم نبودیم چرا که اطمینان زیادی نسبت به هدایت ممبینی و داوران عزیزمان داریم.

ازآن طرف این حجم وسیع ازحمله به داوری ها و اعتراض کتبی و رسانه ای و انتشار آن از سوی باشگاه سایپا در فاصله 24 ساعت به شروع بازی با فولاد خوزستان مشکوک، غیرعادی و باعث نگرانی است.

با تمام این تفاسیر امیدواریم بازی فردا تحت تاثیر تحرکات و اقدام باشگاه سایپا علیه داوری ها قرار نگرفته و پیام حیدری داور این دیداربهترین قضاوت خود را انجام دهد.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سایپا از ساعت 15:15 فردا چهارشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 670

به "باشگاه فولاد خوزستان: بیانیه سایپا مشکوک و باعث نگرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه فولاد خوزستان: بیانیه سایپا مشکوک و باعث نگرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید