باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست پول از حساب ما خارج شده و در حال انتقال به حساب بودیمیر است

به گزارش علی آباد جدید، به دنبال بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر مهاجم پیشین سرخپوشان، این باشگاه بیانیه ای صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست پول از حساب ما خارج شده و در حال انتقال به حساب بودیمیر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: با رأی کمیته انضباطی فدراسیون دنیای فوتبال فیفا پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد، اما همانطور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل وانتقالات زمستانی باز می گردد.

باید این شرح به طرفداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده گردد که برای پرداخت پول به حساب بودیمیر به وسیله قانونی اقدام و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده است، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم ها همچنان بر انتقالات اقتصادی ایران تأثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب های خارجی دارای پیچیدگی های خاصی است که فرایند پرداخت را زمان بر می نماید.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب بودیمیر واریز شد، اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان ضروری است.

فدراسیون دنیای فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می گردد، پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس را بست، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا آغاز زمان نقل وانتقالات یعنی روز دوم اسفند ماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی جلب می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1585

به "باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست پول از حساب ما خارج شده و در حال انتقال به حساب بودیمیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: جای نگرانی نیست پول از حساب ما خارج شده و در حال انتقال به حساب بودیمیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید