برنامه مسابقات نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته یک معین شد

به گزارش علی آباد جدید، برنامه مسابقات نمایندگان فوتبال استان کرمان با حریفان خود در لیگ دسته یک کشور معین شد.

برنامه مسابقات نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته یک معین شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، تیم های مس کرمان، مس رفسنجان و آرمان گهر سیرجان نمایندگان استان کرمان در لیگ دسته یک کشور هستند که تکلیف بازی های باقی مانده این تیم ها در لیگ دسته یک کشور معین شد.

در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک در روز سه شنبه 10 تیر 1399 تیم مس کرمان با مس رفسنجان در ساعت 19:15 در استادیوم امام علی (ع) کرمان به مصاف یکدیگر می فرایند و تیم آرمان گهر سیرجان با نود ارومیه در ساعت 19:15 در استادیوم امام علی (ع) سیرجان بازی می نماید.

در هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک، روز دوشنبه 16 تیر 1399 تیم مس رفسنجان در استادیوم شهدای رفسنجان در ساعت 19:15 میزبان رایکای بابل است و بادران تهران با مس کرمان در ساعت 19:50 در استادیوم غدیر تهران بازی می نماید. علم و ادب تبریز نیز با آرمان گهر سیرجان در ساعت 20:20 بازی می نماید، اما به دلیل عدم تجهیز نور استادیوم محل برگزاری بعداً اعلام می گردد.

در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک کشور یک شنبه 22 تیر 99 تیم آرمان گهر سیرجان میزبان نیروی زمینی تهران است.

این بازی ساعت 19:10 در استادیوم امام علی (ع) سیرجان برگزار می گردد. تیم مس کرمان نیز ساعت 19:10 در استادیوم امام علی (ع) کرمان به مصاف نود ارومیه می رود و ملوان بندرانزلی میزبان مس رفسنجان در ساعت 20 در استادیوم تختی انزلی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1169

به "برنامه مسابقات نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته یک معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مسابقات نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ دسته یک معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید