بگوویچ: پرسپولیس نیمه دوم را کاملاً از دست داد، جبران شکست 2 بر صفر خیلی سخت است

به گزارش علی آباد جدید، وینکو بگوویچ، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم برای جبران شکست برابر کاشیما آنتلرز کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت.

بگوویچ: پرسپولیس نیمه دوم را کاملاً از دست داد، جبران شکست 2 بر صفر خیلی سخت است

وینکو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد باخت پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در نیمه اول واقعاً عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی در 15 دقیقه اول می توانست به گل برسد. پرسپولیس در نیمه اول به خوبی حریف را کنترل کرد و نمایشی عالی داشت، ولی همه چیز متأسفانه در نیمه دوم تغییر کرد. پرسپولیس این نیمه را کاملاً از دست داد و توپ و میدان را به حریف سپرد. آنها توانستند از فرصت ها نهایت استفاده را ببرند و نتیجه مطمئنی بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند شکست 2 بر صفر در بازی رفت را جبران کند، توضیح داد: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس می تواند در بازی برگشت با حمایت هوادارانش این باخت را جبران کند. مسئله مهم آمادگی جسمی و روحی است و اینکه بازیکنان پرسپولیس باور نمایند می توانند نتیجه بازی رفت را جبران نمایند. البته کار پرسپولیس در بازی برگشت برای جبران نتیجه خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان همچنین با اشاره به بازی فردای تیمش مقابل استقلال جنوب که در تهران برگزار خواهد شد، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون آنها تیم خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته اند. با اینکه در زمین حریف بازی می کنیم، ولی معتقدم تیم ما می تواند یک روز فوق العاده داشته باشد و به پیروزی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 157

به "بگوویچ: پرسپولیس نیمه دوم را کاملاً از دست داد، جبران شکست 2 بر صفر خیلی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: پرسپولیس نیمه دوم را کاملاً از دست داد، جبران شکست 2 بر صفر خیلی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید