تجهیزات ارتش چین به روز رسانی می گردد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش رسانه های دولتی چین، این کشور افزون بر ایجاد سه واحد نظامی جدید، تجهیزات و ساختار فرماندهی خود را به روز خواهد نمود.

تجهیزات ارتش چین به روز رسانی می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، این اقدام در راستای اصلاحاتِ اساسیِ نیروهای مسلح است که شی جینپینگ، رئیس جمهور چین، شهریور ماه از آن خبر داده بود.

این تحولات در حالی اتفاق افتاده اند که مناقشات ارضی در شرق و جنوب دریاهای چین همچنان ادامه دارد.

نیروی دریایی چین در حال سرمایه گذاری روی زیردریایی ها و ناوشکن های خود است و نیروی هوایی این کشور نیز برای پیشبرد هواپیماهای رادارگریز خود کوشش می نماید.

به گزارش شینهوا، شی پنجشنبه در مراسمی یک واحد فرماندهی کل جدید برای ارتش، یک نیروی موشکی و یک نیروی پشتیبانی استراتژیک برای ارتش آزاد خلق (PLA) افتتاح کرد.

ایجاد یک ساختار فرماندهی عملیاتی مشترک تا سال 2020، سر و سامان دادن به مناطق نظامی و همچنین کاهش تعداد نیروهای نظامی تا 300 هزار نفر از جمله اصلاحاتی است که شی در دستورکار خود دارد.

بر اساس گزارش ها، کاهش نیرو در خصوص کارکنان غیررزمی اعمال خواهد شد.

گفته می گردد بسیاری از نیروهایی که قرار است از ارتش کنار گذاشته شوند افرادی هستند که با سردمداران قبلی در چین ارتباط دارند و قطع این ارتباط می تواند از بروز هرگونه خطر نظامی در این کشور جلوگیری کند.

از رده خارج نمودن تدریجی تجهیزات قدیمی و توسعۀ تسلیحات جدید نیز از جمله اصلاحاتِ بزرگ در ارتش خواهد بود.

رئیس جمهور چین همچنین اعلام نموده که ریشه کن کردن فساد در ارتش از اولویت هاست و تا کنون دستور بازرسی و بازداشت ده ها تن از افسران عالی رتبه را صادر نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 748

به "تجهیزات ارتش چین به روز رسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات ارتش چین به روز رسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید