تداوم عملیات گازرسانی به 133 روستای اردبیل

به گزارش علی آباد جدید، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تداوم عملیات گازرسانی به 133 روستای این استان اطلاع داد.

تداوم عملیات گازرسانی به 133 روستای اردبیل

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سردار اسماعیلی در این باره گفت: عملیات گازرسانی در 13 روستای شهرستان پارس آباد هم تداوم دارد که ان شاءالله مشعل گاز تا سرانجام سال آینده در این روستاها روشن می گردد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای شهرستان پارس آباد در زمینه توسعه صنعتی و کاهش مهاجرت مردم این منطقه بسیار مؤثر است، اضافه نمود: هم اکنون در شهرستان پارس آباد 118 روستا وجود دارد که تا به امروز تعداد 97 روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره مند شده اند و پروژه های گازرسانی به 13 روستای دیگر این شهرستان نیز در حال انجامست که با تکمیل این پروژه ها در مجموع 110 روستای این شهرستان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به بهره مندی 97 درصدی روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی، توضیح داد: با تکمیل پروژه های گازرسانی در حال انجام در این شهرستان، 100 درصد خانوار روستایی آن گازرسانی می گردد.

اسماعیلی در سرانجام با بیان اینکه بیش از نیم میلیون مشترک گاز در استان اردبیل از نعمت گاز بهره مندند، گفت: از این تعداد مشترک بیش از 360 هزار مشترک شهری و بیش از 130 هزار مشترک روستایی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1503

به "تداوم عملیات گازرسانی به 133 روستای اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم عملیات گازرسانی به 133 روستای اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید