ترامپ: هیدروکسی کلروکین می خورم!

به گزارش علی آباد جدید، دونالد ترامپ اظهار کرد که وی از 10 روز پیش اقدام به مصرف قرص هیدروکسی کلروکین به عنوان داروی پیشگیری در مقابل ویروس کرونا کرده است.

ترامپ: هیدروکسی کلروکین می خورم!

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد که به منظور مقابله با کرونا داروی پیشگیری و درمان مالاریا موسوم به (هیدروکسی کلروکین) مصرف می کند و مدعی شد که این دارو می تواند به احتمال زیاد به عنوان مهارکننده ویروس کرونا یا تغییر دهنده بازی در مقابله با این ویروس مورد استفاده قرار گیرد.

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تأثیر این دارو در مقابله با ویروس کرونا ارائه نکرده است.

ترامپ به خبرنگاران گفت که وی از حدود یک هفته و نیم پیش این دارو را مصرف می کند و اضافه کرد که از زینک هم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه استفاده کرده است.

در ماه آوریل سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در مورد استفاده از هیدروکسی کلروکین یا کلروکین برای مقابله با ویروس کرونا و ایجاد مسائل قلبی و تنفسی هشدار داده بود.

ترامپ در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا از این دارو استفاده می کند، گفت: من معتقدم که این داروی خوبی است. داستان های خوبی راجع به آن شنیده ام!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1123

به "ترامپ: هیدروکسی کلروکین می خورم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هیدروکسی کلروکین می خورم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید