تشکیل ستاد توسعه صادرات به منطقه قره باغ

به گزارش علی آباد جدید، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از تشکیل ستاد توسعه صادرات به منطقه قره باغ به دستور وزیر صمت در استان آذربایجان شرقی اطلاع داد.

تشکیل ستاد توسعه صادرات به منطقه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ورودی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت حمید زادبوم در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی، گفت: معاونان امور مالی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان اردبیل در این ستاد با موضوع وزارت صنعت، معدن و تجارت مشارکت دارند.

وی تشکیل این ستاد را فرصتی مناسب برای توسعه صادرات استان آذربایجان شرقی دانست.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران همچنین از پیگیری موافقتنامه های تجارت ترجیحی با کشور های ارمنستان و آذربایجان اطلاع داد و گفت: آذربایجان شرقی به خاطر ظرفیت های صادراتی و هم مرزی با این کشور ها از ظرفیت صادراتی موافقت نامه ها می تواند استفاده کند.

زادبوم در ادامه با تاکید بر این نکته که استاندارد کالا های وارداتی به خوبی انجام می گردد، توضیح داد: سازمان ملی استاندارد و سازمان حفظ نباتات کار خود را بر اساس مقررات صادرات و واردات انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1469

به "تشکیل ستاد توسعه صادرات به منطقه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل ستاد توسعه صادرات به منطقه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید