تغییر مدیریت در استقلال الزامی است، یک ایرانی در کادر فنی آبی ها

به گزارش علی آباد جدید، مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از عملکرد آبی پوشان در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان گفت: هیچکس تصور نمی کند تیمی مثل استقلال که همیشه جزو مدعیان صدرنشینی لیگ بوده حالا بعد از گذشت پنج هفته از شروع بازی ها، از 15 امتیاز تنها سه امتیاز کسب کرده و در قعر جدول جا خوش کرده باشد.

تغییر مدیریت در استقلال الزامی است، یک ایرانی در کادر فنی آبی ها

وی ادامه داد: این روزها ضعیف ترین استقلال را مشاهده می کنیم و نمی دانم چه بر این تیم می گذرد. تیمی که پشت درهای بسته تمرین می کند و همه از آن بی خبر هستند و اصلا نمی دانند چه بازیکنی مصدوم است، چه بازیکنی آماده حضور در مسابقه است و مشخص نیست درون این تیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

فنونی زاده تأکید کرد: با گذشت پنج هفته از لیگ، خط دفاع استقلال افتضاح بوده و هنوز نتوانسته یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهد. عادت به گل خوردن در دقایق پایانی بدترین اتفاق برای آبی پوشان تهرانی است. آنها برابر ذوب آهن دو بار پیش افتادند اما هنوز در شادی گل بودند که گل های تساوی را دریافت کردند.

وی شرح داد: تیمی که نتواند در سه دقیقه وقت اضافی از گل خود دفاع کند مشخص است که وضعیتش چیست. سرمربی تیم اخراج می شود و شروع به پرخاشگری می کند و این مستقیما به دیگر بازیکنان حاضر در زمین منتقل می شود. دیدیم که بعد از گل دوم ذوب آهن، بازیکنان استقلال هم شروع به جار و جنجال کردند. البته گل کاملا صحیح بوده و میلیچ آفساید را پر کرده بود. بازیکنی که یکی از ضعیف ترین خارجی هایی است که به استقلال آمده است اما نمی دانم چرا استراماچونی اصرار دارد از این بازیکن استفاده کند.

فنونی زاده با انتقاد از عملکرد مدیریت استقلال هم گفت: مدیریت استقلال هیچ کار مثبتی انجام نداده است. متأسفانه حمایت های وزارت ورزش از مدیریت استقلال باعث شده تا آنها بیشتر از آنکه به فکر موفقیت استقلال باشند به فکر ماندن در این تیم هستند. هیچ کار مثبتی انجام نمی دهند و تنها وعده و وعید می دهند که آن هم هنوز عملی نشده است و در حدِ حرف باقی مانده است.

هافبک پیشین استقلال تأکید کرد: به نظر من تغییرات در استقلال الزامی است و باید چه در سطح مدیریت و چه کادر فنی تغییراتی صورت بگیرد تا شاید این شوک باعث شود استقلال از این بحران خارج شود.

فنونی زاده در ادامه گفت: حالا کمبود حضور یک مربی ایرانی در استقلال مشهود است. از ابتدای فصل هم همه گفتند که یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی قرار بگیرد اما این اتفاق هرگز رخ نداد، ولی حالا باید این موضوع صورت بگیرد، زیرا با این روش اگر قرار است استراماچونی در استقلال بماند، مطمئن باشید آبی پوشان از انتهای جدول بالاتر نخواهند آمد، بنابراین یک مربی که هم دانش داشته باشد و هم ارتباط خوبی بین کادر فنی و بازیکنان برقرار کند، نیاز این روزهای استقلال است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 489

به "تغییر مدیریت در استقلال الزامی است، یک ایرانی در کادر فنی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر مدیریت در استقلال الزامی است، یک ایرانی در کادر فنی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید