تلگراف: انتخابات انگلیس به شدت در معرض تقلب قرار گرفته است

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران: طبق یک گزارش منتشر شده وجود نقص در سیستم انتخاباتی انگلیس احتمال بروز خطا و تقلب گسترده در حوزه های انتخاباتی این کشور را به شدت افزایش داده است.

تلگراف: انتخابات انگلیس به شدت در معرض تقلب قرار گرفته است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، گزارش منتشر شده از سوی اندیشکده پالیسی اکسچنجز حاکی از آن است که خطر تقلب انتخابات در انگلیس را به شدت تهدید می نماید.

به گزارش این اندیشکده این احتمال وجود دارد که در انتخابات سراسری ماه می نزدیک به 13 میلیون خطا در ثبت نام های انتخاباتی صورت گیرد. در سال 2005 نزدیک به 7 میلیون خطا در انتخابات صورت گرفت که این رقم در انتخابات سال 2011 و 2014 به ترتیب 13 و 15.5 میلیون مورد است.

مایکل پینتو دوچینسکی، تهیه نماینده این گزارش گفت: درصورتی که کمیسیون های انتخاباتی قادر به برطرف این نواقص در ثبت نام های انتخاباتی نباشند با وجود 12.5 تا 15 میلیون خطا دموکراسی در بریتانیا به شدت درخطر قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: درصورتی که افراد قادر به رای دادن در مناطقی باشند که در آن زندگی نمی نمایند تعداد بالای تخلفات سیستم انتخابات در حوزه های انتخاباتی پارلمانی و دولتهای محلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

دوچینسکی همچنین گفت: ما بارها هشدار داده ایم که نباید این چالش را دست کم گرفت وباید به دقت و به صورت کامل از درستی ثبت نام ها اطمینان حاصل کرد، بخصوص با درنظر دریافت این مسئله که در انتخابات پیشین بیش از 7.5 میلیون نفر به آدرس محل زندگی خود به درستی اشاره نکرده بودند.

وی در انتها گفت: ما پیش از برگزاری انتخابات تمام اتهامات را جدی گرفته و همکاری نزدیکی با پلیس و مدیران انتخاباتی خواهیم داشت.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 705

به "تلگراف: انتخابات انگلیس به شدت در معرض تقلب قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگراف: انتخابات انگلیس به شدت در معرض تقلب قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید