تیم والیبال دانشجویان مقابل روسیه مغلوب گردید، مصاف با اوکراین

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، تیم والیبال دانشجویان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال دانشجویان در سالن یوئمجو شهر گوانجو به مصاف تیم والیبال روسیه رفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود روسیه به اتمام رسید.

تیم والیبال دانشجویان مقابل روسیه مغلوب گردید، مصاف با اوکراین

روسیه در ست اول کارش را قدرتمند شروع کرد و خیلی زود از ایران پیش افتاد. این تیم فاصله امتیازاتش را با ایران حفظ کرد تا بازی در این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود روس ها تمام شود.

دانشجویان ایران در ست دوم از حریف پیش افتادند ولی در نهایت این روسیه بود که با نتیجه 25 بر 18 پیروز شد. در ست سوم هم دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند ولی در نهایت روسیه با برتری 25 بر 23 در این ست، پیروز شد در این رقابت به پیروزی 3 بر صفر دست یابد.

سعید درخشنده ناظر بین المللی والیبال ایران هم در سالن حضور داشت و کار شاگردان پیمان اکبری را زیر نظر گرفته بود. حدود 300 تماشاگر در سالن حضور داشتند و دو تیم را تشویق می کردند. بازیکنان تیم والیبال اوکراین و آمریکا هم از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

ملی پوشان کشورمان پیش از این کانادا، سوئیس و تایلند را به ترتیب با نتایج 3 بر صفر، 3 بر یک و 3 بر 2 شکست داده بودند.

به این ترتیب تیم ایران با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و روز پنجشنبه به مصاف تیم اوکراین خواهد رفت. تیم روسیه هم حریف لیتوانی در این مرحله شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 476

به "تیم والیبال دانشجویان مقابل روسیه مغلوب گردید، مصاف با اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال دانشجویان مقابل روسیه مغلوب گردید، مصاف با اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید