ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/زنجان معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا خاتمه شهریور خبر داد.

ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ عصر نو بیشتر بدانید.

سعید شاهین فر در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام وام ودیعه مسکن از 26 خردادماه آغاز شده و متقاضیان تا انتها شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای تهرانی ها 70 میلیون تومان، کلان شهرها 40 میلیون تومان و سایر شهرها 25 میلیون تومان است، نام کرد: در نوع اول (سررسیدی) این تسهیلات با نرخ 13 درصد و مدت یک ساله، مستاجر در طول مدت یک ساله قرارداد می بندد و فقط سود را پرداخت می کند و در سیررسید یک ساله اصل وام را تسویه می کند.

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در نوع دوم (اصل و سود) با نرخ 13 درصد و 3.5 ساله، مستاجر در طول مدت قرارداد اصل و سود وام را پرداخت می کند که در حالت اول قسط ماهانه برای وام 25 میلیون تومانی، 270 هزار تومان و در حالت دوم قسط ماهیانه حدود 840 هزار تومان است.

این مسئول شرح داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات ودیعه مسکن باید متاهل یا سرپرست خانوار، دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند، تاریخ قرارداد آن ها در شش ماهه اول سال بوده و پنج سال در شهر مورد نظر مستقر باشند. همچنین از سال 84 سابقه مالکیت نداشته و در سال 99 این وام را دریافت نکرده باشند.

شاهین فر گفت: وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای متقاضی، اطلاعات بیمه ای (در صورت وجود) و اطلاعات شناسنامه ای افراد تحت تکفل برای ثبت نام در سامانه مذکور الزامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1827

به "ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید