جزئیات سفر مسئولان استقلال به اروپا، جلوگیری از وقوع یک فاجعه!

به گزارش علی آباد جدید، مهدی نوروزی معاون مالی باشگاه استقلال که در سفر احمد سعادتمند به اروپا وی را همراهی می نماید در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: باشگاه هیچ پنهان کاری ندارد و همانطور که بارها گفته ایم شفاف با طرفداران صحبت می کنیم و صادق هستیم. اگر امروز برای مذاکره با استراماچونی و شفر به اروپا آمدیم صرفا به منظور انجام مذاکره جهت تسویه با این دو مربی پیشگیری از وقوع یک فاجعه است.

جزئیات سفر مسئولان استقلال به اروپا، جلوگیری از وقوع یک فاجعه!

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه کرد: ما حساسیت بازی با پرسپولیس در جام حذفی را درک می کنیم و اگر امروز به این سفر اعزام شدیم، دلیلش ویزایی است که برای چنین زمانی به ما دادند. در واقع ما درخواست ویزای خود را از سه ماه قبل داده بودیم که به دلیل شرایط خاصی که بر دنیا بابت ویروس کرونا حاکم شده، مجوز این سفر در این تاریخ به ما داده شد و حق انتخاب دیگری برای این سفر نداشتیم.

معاون باشگاه استقلال توضیح داد: این سفر صرفا به منظور مذاکره با استراماچونی، شفر و وکلای آنها به منظور تعامل در راستای پرداخت مطالبات این دو سرمربی است. باشگاه قصد تغییر سرمربی را ندارد و همانطور که آقای سعادتمند بارها عنوان نموده بود، فرهاد مجیدی سرمربی تیم و مورد حمایت باشگاه است و باشگاه به قراردادش با وی پایبند است. ما دربی را پیش رو داریم و روی مجیدی و تیمش برای پیروزی در این بازی حساب نموده ایم.

نوروزی توضیح داد: یک مشکل بسیار عظیم مالی باشگاه را تهدید می نماید که می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد. شاید پیامدهای آن حتی سقوط به دسته پایین تر باشد. ما به عنوان کننده باشگاه ناچار شدیم برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه به این سفر بیاییم. اتفاقا کادر فنی ما و آقای مجیدی هم کاملا در جریان این سفر قرار دارند و هیچ مسئله ای از این بابت نیست.

معاون مالی آبی ها خاطرنشان ساخت: در گذشته همیشه باشگاه نسبت به شکایت های خارجی آنقدر بی تفاوت بود تا شکایت ها به رای قطعی تبدیل می شد و این رویه باشگاه را بسیار متضرر می کرد. ما خواستیم این تابو را بشکنیم و در یک اقدام حرفه ای قبل از نهایی شدن آرای مربوط به این شکایت برای مذاکره پیش قدم شدیم که اتفاقا این اقدام ما به مذاق طرف های اروپایی بسیار خوش آمد و چه بسا همین مذاکره باعث گردد از طرف های خود تخفیف های خوبی بگیریم.

وی بیان داشت: ما با یک تهدید عظیم به مبلغ 3 میلیون 800 هزار دلار روبرو هستیم که باید این مانع عظیم را تا انتها شهریور از پیش رو برداریم. برای این پرونده ها از وکلای زبده و حقوق دان های بین المللی مشورت های زیادی گرفتیم تا بهترین راه را با کمترین ضریب خطا برویم. باید همه با هم یاری کنیم تا از وقوع یک فاجعه برای استقلال پیشگیری گردد.

نوروزی در ادامه توضیح داد: کادر مدیریت و کادر فنی روی دربی تمرکز نموده و از طرفداران هم می خواهیم برای رسیدن به قهرمانی حذفی روی دربی تمرکز داشته باشند و از هرگونه حدس و حدس که باعث ایجاد حاشیه می گردد و بازنشر اخبار حاشیه ای خودداری کنند. طرفداران خویشتنداری کنند و به مسئولان باشگاه اعتماد کنند. همانطور که تا امروز از اعتماد به مدیران باشگاه ضرر نکردند، از این به بعد هم ضرر نخواهند کرد.

معاون مالی باشگاه استقلال در انتها گفت: خبر خوش من برای طرفداران این است که در این سفر با مسئولان یک باشگاه معتبر ایتالیایی مذاکرات خوبی داشتیم تا همکاری متقابلی در زمینه آموزشگاه و تیم های پایه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1283

به "جزئیات سفر مسئولان استقلال به اروپا، جلوگیری از وقوع یک فاجعه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سفر مسئولان استقلال به اروپا، جلوگیری از وقوع یک فاجعه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید