جشنواره جهانی فیلم فجر با طعم مصائب شیرین و یاری به سیل زدگان

به گزارش علی آباد جدید، اولین روز جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش فیلم جدید علیرضا داوودنژاد و استقبال از آن همراه شد.

جشنواره جهانی فیلم فجر با طعم مصائب شیرین و یاری به سیل زدگان

به گزارش خبرنگاران، پنجشنبه بیست و نهم فروردین ماه سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت 12 با نمایش یکی از فیلم های کلاسیک بازسازی شده از روسیه در پردیس سینمایی چارسو آغاز شد و پس از آن فیلم مصائب شیرین 2 برای اهالی مطبوعات نمایش داده شد.

داوودنژاد در این فیلم روایتی از آینده شخصیت های تیم مصائب شیرین یک را به تصویر کشیده است.

اولین روز جشنواره آرام و نه چندان شلوغ آغاز شد و هنرمندان و بازیگران در کنار کادر اجرایی جشنواره همچون سالهای قبل حضور دارند که از آن جمله به بهناز جعفری، رامبد جوان و نگار جواهریان می توان اشاره نمود.

پیش از نمایش فیلم ها در سالن های نمایش تصمیم دست اندرکاران جشنواره در آنونسی اعلام می گردد که عوائد بلیت فروشی فیلم ها به سیل زدگان کشور اهدا می گردد.

بازار جشنواره در اولین روز جشنواره نسبت به سال های قبل جدی تر آغاز به کار نموده ولی با وجود حضور تعدادی مهمانان خارجی همچنان بعضی غرفه ها خالی هستند.

آغاز سر وقت فیلم ها و سختگیری در ورود پس از زمان مقرر در بعضی سالن ها خیلی جدی پی گیری می گردد و برای حاضران در جشنواره که خیلی به آن عادت ندارند، سبب از دست رفتن سانس هایی از تماشای فیلم ها شد.

نکته جالب توجه دیگر جشنواره، فروش برنامه کاغذی نمایش جشنواره است که در ساعت های اول برای همه در بخش اطلاعات در دسترس بود اما با کمی شلوغ شدن، به قیمت دو هزار تومان فروخته شد؛ با این عنوان که عوائد آن به سیل زدگان اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 256

به "جشنواره جهانی فیلم فجر با طعم مصائب شیرین و یاری به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره جهانی فیلم فجر با طعم مصائب شیرین و یاری به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید