حجازی: استقلال یک تیم معمولی و بدون فرمانده است، امیدی به این تیم ندارم

به گزارش علی آباد جدید، آتیلا حجازی، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با شرایطی که استقلال در حال حاضر با آن روبرو است، امیدی به این تیم ندارم.

حجازی: استقلال یک تیم معمولی و بدون فرمانده است، امیدی به این تیم ندارم

آتیلا حجازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شکست استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت: با یک باخت نمی توان در خصوص یک تیم قضاوت مطمئنی داشت، ولی بحث من فراتر از این بازی است و با شرایطی که استقلال در حال حاضر با آن روبرو است، امیدی به این تیم ندارم. من مدتی پیش هم مصاحبه کردم و بعضی ناراحت شدند که چرا از استقلال حمایت نمی کنم. من تیم استقلال را دوست دارم، ولی نمی توانم حمایت کورکورانه انجام دهم. استقلال و پرسپولیس باید بازیکنان طراز اول و سطح بالا داشته باشند، ولی متأسفانه این شرایط را در استقلال نمی بینیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه اضافه کرد: پرسپولیس و استقلال مثل بارسلونا و رئال مادرید هستند که احتیاج به بازیکن بزرگ و ستاره دارند. در استقلال و پرسپولیس فرصتی وجود ندارد که به یک بازیکن صفرکیلومتر دو یا سه سال زمان بدهند و سپس نتیجه اش را ببینند. اگر زمان بدهند که خیلی خوب است، ولی طرفداران توقع نتیجه گیری دارند و صبر نمی نمایند. استقلال در حال حاضر یک فرمانده در وسط زمین ندارد که تیم را رهبری کند، فردی که بازیکنان از او حرف شنوی داشته باشند. شاید خیلی ها از این حرف من ناراحت شوند، ولی باید بگویم که استقلال یک تیم معمولی و بدون فرمانده است.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال در هفته های آینده به روزهای اوج برسد آن موقع چه پاسخی برای حرف های فعلی تان خواهید داشت؟، اعلام نمود: من در خصوص شرایط فعلی صحبت می کنم و ممکن است در آینده همه چیز تغییر کند که از صمیم قلب دوست دارم این اتفاق رخ دهد. استقلال پنج شش سال است که قهرمان نشده است. وقتی تیمی که چنین شرایطی دارد باید در جذب بازیکن بسیار خوب عمل کند. در چنین شرایطی نباید در تیم تغییرات گسترده صورت گیرد و نقاط ضعف با وسواس رفع گردد، اما استقلال در فصل یارگیری عملکرد خوبی نداشت و فقط بازیکنان زیادی به خدمت گرفته شد.

حجازی با اشاره به زمان مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال گفت: استقلال در آن موقع فصل را بد آغاز کرد، ولی در ادامه همه چیز عوض شد، آنهم در شرایطی که خیلی ها تصور نمی کردند استقلال به روزهای خوبی برسد. یک مربی برای نتیجه دریافت احتیاج به ابزار و بازیکن باکیفیت دارد. اگر گواردیولا به اورتون برود طبیعتاً نمی تواند مثل زمان حضورش در منچسترسیتی نتیجه بگیرد، چون در اختیار داشتن بازیکن طراز اول و باکیفیت برای یک مربی بسیار مهم است.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در خاتمه اعلام نمود: امیدوارم شرایط استقلال تغییر کند، متأسفانه طرفداران استقلال چند سال است که سرشان پایین است و توقع دارند که تیم شان قهرمان گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 356

به "حجازی: استقلال یک تیم معمولی و بدون فرمانده است، امیدی به این تیم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجازی: استقلال یک تیم معمولی و بدون فرمانده است، امیدی به این تیم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید