خانلری: افزایش زمان تبلیغات فرصت بیشتری را برای انتخاب اصلح می دهد

به گزارش علی آباد جدید، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: افزایش زمان تبلیغات فرصت بیشتری را برای یک انتخاب اصلح به مردم می دهد. زمان دو هفته برای اینکه کاندیداها بتوانند به معرفی برنامه ها و طرح های خود بپردازند، معقول است.

خانلری: افزایش زمان تبلیغات فرصت بیشتری را برای انتخاب اصلح می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

کارن خانلری نماینده مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، گفت: با اشاره به اینکه افزایش زمان تبلیغات فرصت بیشتری را برای یک انتخاب اصلح به مردم می دهد، توضیح داد: مدت زمان دو هفته برای اینکه کاندیداها بتوانند به معرفی برنامه ها و طرح های خود بپردازند معقول و منطقی است.

عضو کمیته علوم، تحقیقات و فن آوری کمیسیون آموزش مجلس دهم در مورد طرح موضوع لزوم اصلاح قانون انتخابات در مجلس و همچنین افزایش زمان تبلیغات برای معرفی نامزدها توسط مهرداد بذرپاش، مطرح نمود: افزایش زمان تبلیغات برای معرفی کاندیداها حرف منطقی است، اما باید دید می توان آن را مدیریت کرد، فکر می کنم مدت زمان دو هفته برای اینکه کاندیداها بتوانند به معرفی برنامه ها و طرح های خود بپردازند معقول و منطقی به نظر می رسد.

نماینده مردم ارامنه شمال ایران همچنین با اشاره به اینکه مردم باید فرصت کافی برای شناخت افراد داشته باشند، اظهار کرد: این خیلی مهم است که معرفی افراد و دیگاه ها، نظرات و برنامه های آنها دقیق، علمی و به گونه ای باشد که مردم به درستی و کامل با عقائد، خط مشی و روش های یک کاندیدا آشنا شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه مکانیزمی می توان برای شناخت بیشتر کاندیداها و رسیدن به انتخاب اصلح اتخاذ کرد، گفت: یکی از آنها مدت زمان است که اگر بیشتر گردد، فرصت بیشتری را برای شناسایی در اختیار مردم قرار می دهد.

خانلری در انتها تاکید نمود: رسانه ها هم باید در این بین نقش پررنگ تری داشته باشند و البته بی طرفی رسانه ها در این میان یک اصل کلی است که باید رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 824

به "خانلری: افزایش زمان تبلیغات فرصت بیشتری را برای انتخاب اصلح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانلری: افزایش زمان تبلیغات فرصت بیشتری را برای انتخاب اصلح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید