خبرنگاران متقاضیان مسکن ملی در زنجان برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند

به گزارش علی آباد جدید، زنجان - خبرنگاران - مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان مسکن کوی فرهنگ در طرح ملی اقدام مسکن برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام نمایند.

خبرنگاران متقاضیان مسکن ملی در زنجان برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مسعود بیات منش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به هماهنگی های اجرا شده و توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی دریافت وام 100 میلیون تومانی برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فراهم شد.

وی تاکید نمود: در مرحله نخست، این تسهیلات بانکی برای احداث زمین های واگذار شده گروهی سایت پنج و نیم هکتاری کوی فرهنگ امکان پذیر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان در این زمین های بیان شده با مراجعه به سایت اینترنت https://tem.mrud.ir نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی اقدام نمایند.

بیات منش اظهارداشت: در مرحله بعدی متقاضیان باید پروانه ساختمانی و صورتجلسه تحویل زمین را به اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه دهند تا در سامانه طرح اقدام ملی بارگذاری گردد.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر در این استان 28 هزار و 691 نفر در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام نموده اند که از این تعداد 23 هزار و 921 نفر فقط متقاضیان در شهر زنجان و چهار هزار و 770 نفر نیز در سایر شهرستان های استان هستند.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، بیش از 256 میلیارد و 196 میلیون ریال میزان آورده متقاضیان در استان زنجان که از این مبلغ 228 میلیارد و 923 میلیون ریال میزان آورده متقاضیان در شهر زنجان است.

بیات منش افزود: میزان آورده متقاضیان طرح کلی اقدام مسکن در سایر شهرهای استان زنجان را 27 میلیارد و 272 میلیون و 981 هزار و 631 ریال است.

وی به هزینه اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن اشاره نمود و ادامه داد: مبلغ کل تسهیلات بانکی برای این طرح 15 میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1433

به "خبرنگاران متقاضیان مسکن ملی در زنجان برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران متقاضیان مسکن ملی در زنجان برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران متقاضیان مسکن ملی در زنجان برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید