خبرنگاران نیکوکاران البرز بخشی از نیازهای بهداشتی را تامین کردند

به گزارش علی آباد جدید، کرج - خبرنگاران - مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز به منظور مقابله با بیماری کرونا پنج میلیارد ریال کالای بهداشتی را برای پشتیبانی از مراکز درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی این استان قرار داد .

خبرنگاران نیکوکاران البرز بخشی از نیازهای بهداشتی را تامین کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: کالاهای بهداشتی این مرکز نیکوکاری در قالب پنج هزار قلم کالا شامل لباس ایزوله بیمارستانی، مواد ضدعفونی کننده، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف گان، لباس یک بار مصرف اورال، دستکش یک بار مصرف جراحی لاتکس، دستکش معاینه، شیلد محافظ صورت و عینک یک بار مصرف به ارزش 2 میلیارد ریال است.

محمد محمدی فرد اضافه نمود: کالاهای اهدایی مرکز نیکوکاری مالی کمیته امداد استان البرز بین بیمارستان های منتخب این استان که پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند توزیع شده است.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری، پایگاه های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند و این نهاد حمایتی به همراه نیکوکاران درکنار مردم برای رفع مسائل است.

استان البرز دارای 6 شهرستان است که درهریک ازشهرستان های آن نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت دارند.

53 هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

تا به امروز تست کرونای یک هزار296 بیمار در البرز مثبت بوده و در مجموع 186 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در این استان جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1005

به "خبرنگاران نیکوکاران البرز بخشی از نیازهای بهداشتی را تامین کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیکوکاران البرز بخشی از نیازهای بهداشتی را تامین کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید