خبرنگاران پذیرش مسافران نوروزی در خانه معلم سمنان لغو شد

به گزارش علی آباد جدید، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اسکان در خانه معلم و اردوگاه های دانش آموزی استان برای نوروز 99 به منظور مقابله با ویروس کرونا لغو شد و متقاضیان پذیرش نمی شوند.

خبرنگاران پذیرش مسافران نوروزی در خانه معلم سمنان لغو شد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمد دستورانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا رزرو اینترنتی اسکان در اماکن تحت پوشش آموزش و پرورش لغو شده است.

وی ادامه داد: لغو اسکان در مدرسه ها در دست آنالیز است و وزارت آموزش و پرورش باید اعلام کند تا در سراسر کشور پذیرش لغو گردد یا برعهده استانداران باشد.

وی بیان نمود: طبق هماهنگی های صورت گرفته وطبق نظر شورای تامین استان سمنان، لغو اسکان در مدرسه های استان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اگر پذیرش در مدرسه ها لغو نگردد، مدرسه هایی که با مرکز شهر و کانون جمعیتی فاصله دارند برای اسکان مشخص خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 823

به "خبرنگاران پذیرش مسافران نوروزی در خانه معلم سمنان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پذیرش مسافران نوروزی در خانه معلم سمنان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید