خبرنگاران کرمانشاه صاحب مرکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای تولیدی می گردد

به گزارش علی آباد جدید، کرمانشاه - خبرنگاران- استاندار کرمانشاه از راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های آنالیز مسائل واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان اطلاع داد و گفت: این مرکز از روز دوشنبه پنجم آبان راه اندازی می گردد و باید به سمت حل مسائل واحدهای تولیدی گام برداریم.

خبرنگاران کرمانشاه صاحب مرکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای تولیدی می گردد

به گزارش خبرنگاران؛ هوشنگ بازوند عصر شنبه در بیست و ششمین کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری اضافه نمود: وقتی صحبت از شبانه روزی بودن این مرکز می گردد نشان دهنده کوشش شبانه روزی در کشور برای برطرف موانع فراوری و بهبود کسب و کار است.

وی با بیان اینکه ممکن است این مرکز نقص هایی داشته باشد، گفت: راه اندازی این مکان کار ارزشمندی است چرا که صنعت و صنعتگران احساس می کنند دولت به دنبال حل مسائل آنها است.

بازوند اضافه نمود: دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند که کنندگان خود در مرکز شبانه روزی فوریت های واحدهای فراوریی را از میان افراد کارآزموده، مجرب و دارای اختیار انتخاب کنند تا بتوانند مسائل را حل و فصل کنند.

وی یادآوری کرد اگر چنانچه گزارشی مبنی بر عدم ارائه خدمات مناسب این کنندگان گزارش گردد، خود مدیرکل و یا معاونان وی باید در این مرکز حضور پیدا کنند.

منبع: ایرنا

انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1377

به "خبرنگاران کرمانشاه صاحب مرکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای تولیدی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرمانشاه صاحب مرکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای تولیدی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید