خبرنگاران کلاس های دانشگاه فردوسی تا پایان امسال مجازی برگزار می شود

به گزارش علی آباد جدید، مشهد - خبرنگاران- مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به مصوبه شورای دانشگاه فردوسی مشهد در مقابله با ویروس کرونا، تمامی کلاس های درس دانشگاه فردوسی مشهد تا انتها سال 1398 به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرنگاران کلاس های دانشگاه فردوسی تا پایان امسال مجازی برگزار می شود

دکتر عادل سپهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در این چهارچوب فعالیتهای آموزشی دانشگاه تعطیل نمی شود بلکه به صورت مجازی و از راه دور ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: در صورتی که به هر دلیل استادی نتواند کلاس مجازی خود را برگزار کند در روزهای کاری و ایام تعطیل تا خاتمه نیمسال تحصیلی موظف به برگزاری کلاس های جبرانی به میزان دو هفته خواهد بود.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برگزاری کلاس به صورت مجازی فرایندی است که تا کنون در این دانشگاه انجام می شده است و اتفاق تازه ای محسوب نمی شود و در ایامی که استادان در حال گذراندن فرصت مطالعاتی خود هستند کلاسهایشان را به صورت مجازی برگزار می کنند.

سپهر افزود: در حال حاضر حدود 70 درصد دانشجویان خوابگاهی به شهرستانهای خود بازگشته اند و فرایند آموزشی خود را به صورت غیر حضوری پی می گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده فرایند ضد عفونی کردن دانشگاه در حال انجام است تا با آغاز سال جدید هیچ مسئله ای از بابت ویروس کرونا وجود نداشته باشد.

هم اکنون 9 مرکز جامع خدمات سلامت، چهار بیمارستان به طور اختصاصی و تمام مراکز درمانی خصوصی و دولتی، بیماران مبتلا به علایم اختلال تنفسی در مشهد را غربالگری و راهنمایی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 919

به "خبرنگاران کلاس های دانشگاه فردوسی تا پایان امسال مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلاس های دانشگاه فردوسی تا پایان امسال مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید