خسارت مالی کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

به گزارش علی آباد جدید، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با حضوردر ویژه برنامه هلال اروند گفت: کرونا بیش از دیگر اقشار جامعه؛ به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خسارت وارد کرد.

خسارت مالی کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از منطقه آزاد اروند، در شب بیست و هفتم از ماه مبارک رمضان، رضا مردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، رضا چوپان با اجرای استنداپ کمدی، پویا حاتمی خواننده اهل آبادان و سعید جلال پور با اجرای مناجات خوانی؛ مهمان ویژه برنامه هلال اروند شدند و در کنار آن از شرکت کنندگان جشنواره موسیقی نوای چنگ و قهرمانان ورزشی منطقه هم تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به آسیب های مالی ناشی از کرونا به جامعه فرهنگ و هنر، اضافه نمود: معاونت فرهنگی با توجه به شرایط پیش آمده در یک اقدام نوین ابتدا در ویژه برنامه نوروزخانه و سپس در هلال اروند کوشش نمود تا زمینه فعالیت هنرمندان منطقه، در بستر فضای مجازی ایجاد گردد.

رضا مردانی با تأکید بر اینکه بسیاری از هنرمندان برای اولین بار در ویژه برنامه هلال اروند معرفی شدند، گفت: در این ویژه برنامه زمینه فعالیت گروه های نمایشی، موسیقی، مذهبی و ... فراهم شد و بسیاری از هنرمندان که پیش از این درگاهی برای حضور نداشتند؛ به وسیله هلال اروند به جامعه معرفی شدند.

وی حوزه فرهنگ و هنر را حوزه گفت وگو،اندیشه و تعامل دانست و توضیح داد: بدون شک توسعه مالی و اجتماعی درهرجامعه ای منوط به توسعه فرهنگی آن جمعیت است؛ به همین دلیل باید کوشش کنیم تا با حمایت از اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم شهرهای آبادان و خرمشهر را به دوران شکوفایی شان بازگردانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد که ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمی اغماض و در نظر گرفتن تدابیری؛ بازگشایی سینماها و اماکن فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد.

در ادامه هم از شرکت کنندگان جشنواره نوروزی نوای چنگ به نام های: آیسان فرصت، دانیال دریس، آوا رحمانی، هلنا عفت نژاد، پارمیدا عبدالباقی، پارمیس عبدالباقی، کوروش رحمانی، ایهاب صحابی مقدم، پارسا محمدی، سوفیا عفت نژاد، آیلا پورترک، ایلیا سلطانپور، میسا موسوی، هستی خیرآباد عرفان فرحی پور، مهسا الهی خواه، شقایق صادقیان، امیرحسین شاهین نیا، نرگس نیابی و رضا حمودی؛ تقدیر بعمل آمد.

سپس قهرمان های ورزشی منطقه در رشته موی تای فرشاد مرشدی، سولماز سبتاوی، آرمان حادثی، شیرین فقیرپور، سهام علوانی، ستاره مرشدی، طاها افخمی، محدثه سلطان زاده، آیدا آذریان، سارا غلامی، پیمان بامری، عباس الیاسی و در رشته تیراندازی محمد امین رهسپار در کنار کوثر احمد پور نائب رئیس هیأت آبادان، تجلیل شدند.

خاتمه پیغام/

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1870

به "خسارت مالی کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت مالی کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید