خسارت سنگین باران به منازل مسکونی نامقاوم شهرستان جیرفت

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران: سرپرست فرمانداری جیرفت با اشاره به بارش شدید باران در روزهای گذشته در این شهرستان، از تخریب راه های روستایی و خسارت سنگین به منازل مسکونی غیرمقاوم موجود در شهر و روستاهای جیرفت اطلاع داد.

خسارت سنگین باران به منازل مسکونی نامقاوم شهرستان جیرفت

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

احمد امینی روش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در جیرفت، با اشاره به بارش شدید باران از هفته گذشته در این شهرستان، اظهار کرد: بارش شدید باران سبب راه افتادن سیل و خسارت به راه های روستایی این شهرستان شده است.

وی با اشاره به خسارات سنگین ناشی از بارندگی شدید در شهرستان جیرفت، توضیح داد: به سبب جاری شدن سیل، راه های روستایی و تاسیسات زیربنایی از قبیل آب و برق در این شهرستان دچار خسارت شده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت از تخریب سیل بندهای حاشیه روستاهای شهرستان جیرفت اطلاع داد و گفت: سیل شب گذشته به بخش کشاورزی نیز خسارت وارد نموده که برآورد میزان خسارت توسط کارشناسان این بخش در حال اجرا است.

سیل، عمده راه های روستایی جیرفت را تخریب نموده است

امینی روش با تاکید بر اینکه عمده راه های روستایی تخریب شده اند، اضافه نمود: در حال حاضر امکان تردد در بسیاری از راه های روستایی تخریب شده، میسر نیست.

وی با بیان اینکه گزارش هایی مبنی بر خسارت منازل واقع در مناطق کوهستانی به دستمان رسیده است، توضیح داد: تعداد زیادی از منازل غیر مقاوم شهر و روستاهای جیرفت نیز دچار خسارت شده اند.

سرپرست فرمانداری جیرفت با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان، گفت: مسئولان مربوطه آمادگی کامل برای مقابله با بحران و امدادرسانی داشته و در حال اجرا خدمت رسانی به شهروندان هستند.

احتیاج فوری به بالگرد برای امدادرسانی در جازموریان

فرماندار قلعه گنج نیز با اشاره به بارندگی های اخیر، اظهار کرد: دشت جازموریان باتلاقی است و به همین سبب برای امدادرسانی به ساکنان این منطقه که اکثرا عشایر هستند، به بالگرد احتیاج است.

ایوب فلاحی با بیان اینکه بارندگی های اخیر سبب تخریب راه های ارتباطی دشت جازموریان شده است، گفت: به همین سبب ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل و تقاضای اعزام بالگرد برای امدادرسانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بعضی روستاهای شهرستان قلعه گنج، منازل مسکونی غیرمقاوم تخریب شده است، گفت: به بخش کشاورزی نیز خساراتی وارد شده که میزان خسارت توسط کارشناسان برآورد و اعلام می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1021

به "خسارت سنگین باران به منازل مسکونی نامقاوم شهرستان جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت سنگین باران به منازل مسکونی نامقاوم شهرستان جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید