داوران مرحله بازخوانی تئاتر خیابانی فصل واره استانی ایثار معرفی شدند

به گزارش علی آباد جدید، داوران مرحله بازخوانی بخش تئاتر خیابانی نخستین فصل واره استانی فرهنگی و هنری ایثار معرفی شدند.

داوران مرحله بازخوانی تئاتر خیابانی فصل واره استانی ایثار معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مرتضی اسدی مرام دبیر هنری نخستین فصل واره استانی فرهنگی و هنری ایثار اسامی داوران مرحله بازخوانی جشنواره را بیان کرد. طبق این اعلام محمد لارتی، سعید ذبیحی و حمید ساروخانی مسئولیت خوانش نمایشنامه ها را بر عهده دارند.

محمد لارتی کارگردان، آهنگساز و مدیر تئاتری سابقه داوری در جشنواره ملی و منطقه ای و بعلاوه دبیری و دبیر تخصصی چند جشنواره ملی را در کارنامه کاری خود دارد. وی در حال حاضر مدیر اداره امور نمایشی و آوایی بنیاد شهید کشور است.

سعید ذبیحی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر خیابانی است و سابقه حضور مستمر در جشنواره های بین المللی از جمله جشنواره های تئاتر فجر، تئاتر خیابانی مریوان، نمایش های آیینی سنتی و جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک را در کارنامه کاری خود دارد و جوایز متعددی را از این رویداد ها دریافت نموده است.

حمید ساروخانی پژوهشگر، طراح صحنه و تهیه کننده تئاتر دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت و دکترای زبانشناسی است و ریاست اداره هنر های تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را برعهده دارد.

نخستین فصل واره استانی فرهنگی و هنری ایثار در بخش های سرود، نماآهنگ، نمایشنامه نویسی صحنه ای، تئاتر خیابانی و طرح و ایده خیابانی، عکس و پوستر از 13 لغایت 19 آذر به دبیری عبدالله مرتضوی و به همت اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2004

به "داوران مرحله بازخوانی تئاتر خیابانی فصل واره استانی ایثار معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران مرحله بازخوانی تئاتر خیابانی فصل واره استانی ایثار معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید