دعوت از مشاوران برای طراحی سایت موزه جنگ چالدران

به گزارش علی آباد جدید، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره کل از تمام مشاورانی که حایز شرایط آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت مشاوران از سازمان برنامه و بودجه کشور هستند و در زمینه طراحی و ساخت موزه ها و نمایشگاه های مهم فعالیت دارند، برای طراحی سایت موزه جنگ چالدران دعوت به عمل می آورد.

دعوت از مشاوران برای طراحی سایت موزه جنگ چالدران

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، حسن سپهرفر با اعلام این خبر گفت: این اداره کل در نظر دارد در راستای ایجاد یادمان و نمایش واقعه تاریخی جنگ چالدران به وسیله مشاوران ذی صلاح نسبت به طراحی معماری و محتوایی موزه اقدام کند، لذا بدین وسیله از تمامی مشاورانی که حایز شرایط آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت مشاوران از سازمان برنامه و بودجه کشور هستند و در زمینه طراحی و ساخت موزه ها و نمایشگاه های مهم فعالیت دارند، برای طراحی سایت موزه جنگ چالدران دعوت به عمل می آورد.

او اضافه کرد: شرکت هایی که دارای تجارب و سوابق معتبر در زمینه اجرا، نظارت یا مشاوره پروژه های موزه ای و دارای مستندات و اسناد مثبت هستند نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به موضوع این فراخوان اعلام کرد: طراحی سایت موزه جنگ چالدران در فضایی به متراژ 1000 مترمربع (شامل تهیه طرح معماری ارایه طرح محتوا و سناریو موزه در فضای بسته ساختمان موزه ای و فضای باز برای سایت موزه) از جمله این موضوعات است.

او مکان مورد نظر برای طراحی را محل وقوع جنگ در دشت چالدران با موضوع مقبره سید صدرالدین بیان کرد و اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری در جهت تامین اهداف و مضامین بازسازی و به نمایش درآوردن واقعه و رویداد جنگ چالدران، طراحی ساختمان موزه ای و طراحی محور بازدید و صحنه سازی رویداد جنگ چالدران براساس وقایع تاریخی در توجه به شاخصه های اصلی معماری پایدار، همساز بودن با اقلیم، توجه به فرهنگ و بوم منطقه با رعایت ضوابط معماری و شهرسازی، توجه به تکنولوژی روز، مواد و مصالح نوین و سازگار با اقلیم چالدران در صنعت ساختمان، قابلیت اجرایی بودن پروژه با توجه به شیب و دامنه کوهپایه بودن محل مورد نظر از جمله ویژگی های مورد نظر برای این طرح است.

سپهرفر با اشاره به مراحل انتخاب مشاور گفت: فراخوان عمومی، ارزیابی رزومه ها و آنالیز صلاحیت های تخصصی، برگزاری جلسه حضوری کارشناسی به منظور آنالیز پیشنهادها و ایده های اصلی شرکت نمایندگان و انتخاب شرکت ها و گروه های تخصصی برتر براساس فرآیندهای قانونی از جمله مراحل لازم برای انتخاب مشاور است.

او داشتن تجربه (سابقه اجرایی) تا 30 امتیار، ارزیابی کارفرمایان قبلی تا 25 امتیاز، ساختار سازمانی مشاور تا 20 امتیاز، خلاقیت و ابتکار مشاور در طرح ها و پژوهش های قبلی تا 20 امتیاز و داشتن توانایی اقتصادی تا 5 امتیاز را از جمله معیارهای ارزیابی کیفی مشاوران برشمرد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه بدیهی است ارائه مدارک فوق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد، گفت: مهلت ارائه اسناد تا ساعت 14:00 مورخ 18/12/98 بوده و آدرس ارسال مدارک، ارومیه، خیابان شهید بهشتی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و تلفن دبیرخانه 0443348985با داخلی 260 است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04433489851 یا 04433489853 داخلی 224 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 927

به "دعوت از مشاوران برای طراحی سایت موزه جنگ چالدران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از مشاوران برای طراحی سایت موزه جنگ چالدران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید