دژاگه: سبک بازی تیم ملی تغییر نکرده است، الان که زیاد گل زدیم، می گویند چرا پنچ گل زدید؟

به گزارش علی آباد جدید، کاپیتان تیم ملی ایران مقابل یمن تاکید نمود که سبک بازی ایران نسبت به جام جهانی تغییر نکرده بلکه تیم های حاضر در جام جهانی قدرتمندتر بودند.

دژاگه: سبک بازی تیم ملی تغییر نکرده است، الان که زیاد گل زدیم، می گویند چرا پنچ گل زدید؟

اشکان دژاگه درباره پیروزی پرگل تیم ملی مقابل یمن در بازی نخست از جام ملت های آسیا اظهار کرد: اگر پنج گل بزنیم، می گویند چرا پنچ گل زدید. اگر کمتر بزنیم هم می گویند چرا من گل زدید.

او ادامه داد: خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. مهم نیست چند گل زدیم. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند. در ذهن ما این بود که بازی را کنترل کنیم. بعد از زدن گل نخست بازی را کنترل کردیم و گل های بعدی را زدیم. خدا را شکر این اتفاق رخ داد و اولین بازی را بردیم. چند روز وقت داریم برای بازی با ویتنام آماده شویم.

کاپیتان تیم ملی ایران مقابل یمن درباره آمادگی بالای خودش نیز تاکید نمود: همه می دانند در چند سال گذشته سختی های زیادی کشیدم. مصدومیت داشتم. برای من آسان نبود که به جام جهانی نرسیدم و نتوانستم برای تیم ملی بازی کنم. ضربه بزرگی برای من بود. خدا را شکر الان بدون مصدومیت توانستم آماده شوم. سعی می کنم به تیم یاری کنم و خوشحالم در اولین بازی به تیم یاری کردم.

دژاگه درباره تغییر سبک بازی تیم ملی گفت: اول از همه برای ما مهم است که گل نخوریم و بعد فشار بیاوریم و گل بزنیم. معلوم است بازی مقابل اسپانیا سخت تر است. امروز هم همین کار را کردیم و امیدوارم همینطور ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 202

به "دژاگه: سبک بازی تیم ملی تغییر نکرده است، الان که زیاد گل زدیم، می گویند چرا پنچ گل زدید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه: سبک بازی تیم ملی تغییر نکرده است، الان که زیاد گل زدیم، می گویند چرا پنچ گل زدید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید