زمان واریز سود سهام عدالت ، سه سناریو درباره دامنه نوسان بورس

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در خصوص واریز سود سهام عدالت اظهارداشت: از 10 روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز گردد.

زمان واریز سود سهام عدالت ، سه سناریو درباره دامنه نوسان بورس

وزیر امور مالی و دارایی بیان نمود: رقم سود عدد خوبی است؛ مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود 800 هزار تومان واریز می شود. می خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. می توانیم الان نفری 100 هزار تومان بدهیم اما تلاشمان این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

وی در خصوص اینکه دامنه نوسان بورس تغییر نموده است، توضیح داد: قرار است در جلسه فردای شورای عالی بورس تصمیم گیری شود. براساس مصوبه قرار شد یک ماه پس از اجرای دامنه فعلی، ارزیابی و آنالیز صورت بگیرد و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

وزیر اقتصاد مطرح کرد: حرفه ای ها دنبال این هستند که از دامنه نامتقارن عبور کنیم. توده سهامداران البته موافق نیستند. باید بحث شود که کدام دامنه را انتخاب کنیم.

دژپسند اظهار کرد: عده ای که می گویند از دامنه نامتقارن عبور کنیم یک دیدگاه دیگری هم دارند که دامنه نوسان به مثبت و منفی 10 درصد برسد.

وی توضیح داد: تصمیم گیری در خصوص دامنه سه حالت دارد؛ یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می شود، یا به حالت قبل برمی شود و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: فارس

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1641

به "زمان واریز سود سهام عدالت ، سه سناریو درباره دامنه نوسان بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز سود سهام عدالت ، سه سناریو درباره دامنه نوسان بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید