ساری: قهرمانی در این فصل دشوارتر از فصول قبل است، در یوونتوس در حال یادگیری دوجانبه هستیم

به گزارش علی آباد جدید، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است کار یوونتوس برای قهرمانی در سری A ایتالیا دشوارتر از فصول قبل است.

ساری: قهرمانی در این فصل دشوارتر از فصول قبل است، در یوونتوس در حال یادگیری دوجانبه هستیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری که شاگردانش فردا شب (سه شنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا میهمان برشا تازه وارد هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: خیلی مهم است که روندی که در پیش گرفته ایم، استمرار داشته باشد اما فاکتورهای دیگری هست که باید آنها را هم در نظر بگیریم. امروز باید ارزیابی های لازم را از تیم پیش از بازی فردا داشته باشیم.

وی افزود: برشا تیم خطرناکی است. آنها فوتبال خوب و پرشوری از خود ارائه می دهند و برای رسیدن به این سطح تلاش زیادی کرده اند. این از آن بازی هایی است که می تواند فریبنده باشد. ما در یوونتوس در حال یادگیری دوجانبه هستیم. من در حال درک این هستم که چه کارهایی می توانم برای تیم بکنم و در مقابل تیم هم باید درک کند که خواسته من چیست. ما در فاز تکامل هستیم و روی این مورد داریم کار می کنیم.

سرمربی ناپولی همچنین در خصوص وضعیت مهاجم آرژانتینی تیمش که در فزونی 2 بر یک شنبه شب بوونتوس مقال ورونا از ناحیه بینی مصدوم شد، گفت: ایگواین از ناحیه استخوان بینی دچار هیچگونه شکستگی نشده است.

ساری در بخش دیگری از صحبت هایش در تمجید از ساختار باشگاه یوونتوس گفت: دنیای یوونتوس از خیلی جهات خیلی با دنیای دیگر تیم ها متفاوت نیست، اما اینجا سازماندهی بالایی حاکم است. در حال حاضر هم به دنبال وفق دادن خود از حیث فنی و ایجاد تعادل لازم در تیم هستیم.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر با هشدار به شاگردانش که در پی کسب نهمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های سری A هستند، شرح داد: من تصویر کاملی از تمامی رقبای مان در سری A ندارم اما به نظرم قهرمانی در این فصل دشوارتر از فصول قبل است.

یوونتوس از چهار بازی اول خود 10 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر با 2 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر صدرنشین، در مکان دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 478

به "ساری: قهرمانی در این فصل دشوارتر از فصول قبل است، در یوونتوس در حال یادگیری دوجانبه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: قهرمانی در این فصل دشوارتر از فصول قبل است، در یوونتوس در حال یادگیری دوجانبه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید