سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: لیگ سال جاری مدعیان بیشتری دارد

به گزارش علی آباد جدید، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان حضور بازیکنان خوب و باتجربه در تیم های مختلف را دلیل جذابیت لیگ سال جاری دانست.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: لیگ سال جاری مدعیان بیشتری دارد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان روز آدینه در حالی برگزار گردید که در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سپاهان اصفهان توانست با نتیجه پنج بر یک حریف خود تیم هیات فوتبال البرز را از پیش رو بردارد.

بیان محمودی سرمربی این تیم در گفت وگو با خبرنگاران، درباره این بازی گفت: توانستیم با یک نتیجه قاطع پیروز میدان باشیم. در ابتدای نیمه اول شرایط بازی با توجه به برنامه ای که از قبل در نظر گرفته بودیم پیش نرفت و با یک گل راهی رختکن شدیم ولی با صحبت هایی که بین دو نیمه داشتیم توانستیم چیدمان بهتری در تیم ایجاد کنیم و در نهایت با چهار گل دیگر به ثمر برسانیم و نتیجه را به سود خودمان به انتها برسانیم.

او درباه اعتراضاتی که در طول بازی نسبت به داوری داشت، گفت: با وجود احترامی که برای داور بازی خانم جعفری قائلم ولی نمی دانم به علت امروز چنین قضاوتی را انجام می دانند. در یک صحنه گلر البرز بعد خروج از محوطه جریمه دست را با دست گرفت ولی داور نه تنها او را اخراج نکرد، هیچ خطایی هم نگرفت. امیدوارم که دلیل قانع کننده ای برای این کار داشته باشد.

محمودی درباره شرایط تیمش در این دور لیگ گفت: بازیکنانی داریم که در کنار یکدیگر یک تیم فوق العاده را تشکیل داده اند و بدون ایجاد حاشیه روز به روز بهتر می شوند.

سرمربی سپاهان درباره این دوره لیگ گفت: بازیکنان خوب برخلاف سال گذشته، در تیم های مختلف پخش شده اند و همین موضوع باعث افزایش تیم های خوب و مدعی برای حضور در صدر جدول شده است و به این ترتیب هیجان لیگ افزایش یافته است. امیدوارم همین فرایند پیشرفت فوتبال بانوان ادامه پیدا کند.

او در انتها در خصوص کسب سه امتیاز بازی هفته آینده تیم اش مقابل زاگرس شیراز که در خانه برگزار می گردد ابراز امیدواری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 686

به "سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: لیگ سال جاری مدعیان بیشتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: لیگ سال جاری مدعیان بیشتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید