شهروندان آلمانی از فروپاشی زودتر از موعد ائتلاف بزرگ استقبال می نمایند

به گزارش علی آباد جدید، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که ائتلاف بزرگ به شدت محبوبیت خود در بین شهروندان آلمانی را از دست داده و اکثر آن ها از فروپاشی زودتر از موعد آن استقبال می نمایند.

شهروندان آلمانی از فروپاشی زودتر از موعد ائتلاف بزرگ استقبال می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، نتایج یک نظرسنجی که توسط موسسه امنید و به سفارش نشریه بیلد آلمان صورت گرفته است نشان می دهد که ائتلاف بزرگ در آلمان در نظر اکثر آلمانی ها محبوبیت خود را از دست داده است و 63 درصد شهروندان آلمانی این مسئله را بد نمی دانند که ائتلاف بزرگ متشکل از اتحادیه احزاب متحد مسیحی و حزب سوسیال دموکرات در امسال میلادی از هم بپاشد. تنها 29 درصد شهروندان آلمانی همچنان به ائتلاف بزرگ و بقای آن اعتقاد داشتند.

بر این اساس در بین هواداران حزب سوسیال دموکرات 73 درصد از سرانجام زودتر از موعد ائتلاف بزرگ در کشورشان استقبال می کردند و 21 درصد فروپاشی این ائتلاف را بد می دانستند. در بین هواداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان هم 97 درصد خواهان فروپاشی ائتلاف بزرگ بودند و در بین هواداران اتحادیه احزاب متحد مسیحی 49 درصد ادامه کار ائتلاف بزرگ را تمجید نموده و 45 درصد هم فروپاشی آن را بد می دانستند.

همچنین نتایج این نظر سنجی نشان داد که اکثر شهروندان آلمانی ارزیابی بدی درباره کار ائتلاف بزرگ داشته و از آن ناراضی بودند. یکی از محققان موسسه امنید اظهار داشته است که میزان موافقت با ائتلاف بزرگ به شدت کاهش پیدا نموده است.

همچنین نتیجه این نظرسنجی درباره اعضای این دولت ائتلافی نشان می دهد که کار آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در نظر آلمانی ها بهتر است و بیش از نیمی از آلمانی ها کاری وی را بیشتر خوب و 41 درصد بیشتر بد می دانند.

همچنین نتیجه برای پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان هم نسبتا خوب بوده است و 47 درصد کار او را بیشتر خوب و 30 درصد بیشتر بد ارزیابی کردند. درباره هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان هم 47 درصد بیشتر خوب و 32 درصد بیشتر بد نتیجه کار او را ارزیابی کردند.

نتیجه ارزیابی شهروندان آلمانی درباره هورست زیهوفر، وزیر کشور آلمان البته بد بوده است و 28 درصد کار او را بیشتر خوب و 58 درصد بیشتر بد ارزیابی کردند.

همچنین 29 درصد شهروندان آلمانی کار وزیر دفاع خود را بیشتر خوب و 60 درصد بیشتر بد ارزیابی کردند و درباره وزیر حمل و نقل نیز 24 درصد نظر خوب و 51 درصد نظر بیشتر بد داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 236

به "شهروندان آلمانی از فروپاشی زودتر از موعد ائتلاف بزرگ استقبال می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان آلمانی از فروپاشی زودتر از موعد ائتلاف بزرگ استقبال می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید