شهروندان مسائل مربوط به آب گرفتگی را به سامانه 137 گزارش دهند

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سید رضا میرحسینی اظهار کرد: بارش باران طی دو روز گذشته منجر به مشکلاتی نظیر آب گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر کرمان شده که برای رسیدگی به موارد حاد آب گرفتگی شهروندان می توانند موارد مربوط به منطقه و محل زندگی خود را به سامانه 137 شهرداری کرمان گزارش نمایند.

شهروندان مسائل مربوط به آب گرفتگی را به سامانه 137 گزارش دهند

میرحسینی گفت: پهنه وسیع شهر کرمان که بالغ بر13 هزار هکتار بافت شهری است مسائل ساختاری گوناگونی دارد که در مواقع این چنینی شهروندان را دچار مشکل می نماید.

وی اضافه کرد: شهردار کرمان و معاون خدمات شهری از لحظه شروع بارش ها موضوع آب گرفتگی معابر را از نزدیک رصد و مدیریت نموده اند و الحمدلله تا کنون در هیچ کجای شهر کرمان مشکل حادی از ناحیه روان آب های سطحی گزارش نشده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان اضافه کرد: با همت شهردار کرمان و معاون مربوطه و با استفاده از تجهیزات سیار و با هماهنگی کامل با ادارات مرتبط نظیر شرکت توزیع برق حجم عمده روان آب ها از مناطق مختلف شهر کرمان جمع آوری و منتقل شده است.

میرحسینی اضافه کرد: سامانه 137 شهرداری کرمان هم اکنون تحت مدیریت مجموعه جدید التاسیس بازرسی کرمان قرار داشته و مسائلی که توسط شهروندان از کانال این سامانه به شهرداری کرمان منعکس می گردد به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.

میرحسینی گفت: انتقال مسائل مختلف شهری به شکل نظام مند و از کانال سامانه 137 می تواند به مسئولان شهری یاری کند تا با برنامه ریزی بهتر و موثرتر، مسائل سطح شهر را مرتفع نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 154

به "شهروندان مسائل مربوط به آب گرفتگی را به سامانه 137 گزارش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان مسائل مربوط به آب گرفتگی را به سامانه 137 گزارش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید