صاحب خانه های متضرر ساسکچوان خواستار انتها رایگان نشینی مستاجران شدند

به گزارش علی آباد جدید، اول ماه است و این یعنی برخی ها باید اجاره بدهند اما برخی ها یک ماه دیگر پولی را که ممکن است هرگز نگیرند، دریافت نمی نمایند. در ماه مارس، دولت تخلیه خانه های مسکونی را به خاطر پاندمی کووید-19 معلق کرد.

صاحب خانه های متضرر ساسکچوان خواستار انتها رایگان نشینی مستاجران شدند

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کامرون چوکت مدیر اجرایی انجمن صاحب خانه های ساسکاتون که به بیش از 500 صاحب خانه خدمت رسانی می نماید گفت پاندمی از روز اول آوریل تا به حال بیش از 30 میلیون دلار برای صاحب خانه ها هزینه در بر داشته است. او گفت انجمن حامی ممنوعیت تخلیه خانه برای افرادی است که واقعا با مشکل اقتصادی روبرو شده اند، اما این اتفاق ممکن است در حال یاری به دیگران برای دور زدن سیستم باشد.

چوکت گفت: ممنوعیت تخلیه خانه در حال حاضر دارد به افرادی قدرت سوءاستفاده کردن از ممنوعیت را می دهد و نگرانی ما همینجاست.

به گفته وی در ابتدای پاندمی حدود 20 درصد از اجاره نشین ها پول نمی دادند که انجمن آن را مربوط به کمبود یاری اقتصادی از سوی دولت تلقی کرد. با ادامه پاندمی، حدود 10 درصد در ماه مه و 8 درصد در ژوئن پول ندادند که این سازمان آن را به خاطر یاری اقتصادی بهتر از سوی دولت دانست.

اما چوکت گفت نگرانی اصلی سازمان به خاطر اجاره نشین هایی است که از قصد با استفاده از ممنوعیت تخلیه خانه استان پول اجاره نمی دهند. او گفت: حدود دو سوم از بدهی ها در ژوئن یا حدود 4 میلیون دلار به خاطر اجاره نشین هایی بود که از قصد پول اجاره نمی دادند و از شرایط سوء استفاده می کردند.

چوکت گفت سازمان به وسیله صحبت کردن با اجاره نشین ها و صاحب خانه ها به این نتیجه رسیده است.

وی اضافه نمود اگر محدودیت تخلیه خانه برداشته گردد، انجمن با صاحب خانه ها کار می نماید تا مطمئن گردد افرادی که اجاره نمی دهند مجبور به تخلیه شوند و افرادی که با صاحب خانه های شان همکاری می نمایند پول شان را پرداخت نمایند.

بوید گادفری مالک سه ملک اجاره ای در ساسکاتون است و شش اجاره نشین دارد. یکی از آن ها اجاره نمی دهد و قبل از پاندمی هم پول نمی داد. او گفت به مستاجر در فوریه اخطاریه تخلیه داده اما هنوز اجرا نشده است. وی می گوید حالا 10 هزار دلار طلبکار است.

گادفری گفت: مسخره است. دولت اجازه نداد ما مستاجران را تخلیه کنیم اما انتظار دارد صاحب خانه ها هزینه ها را پوشش بدهند.

مستاجر گفت قبل از پاندمی کووید-19 از اجاره عقب افتاد و یاری اقتصادی فدرال چندانی هم دریافت نکرده و مطمئن نیست بتواند هرگز پول را بدهد. او گفت: الان تمام بدهی ها عقب افتاده و عملا ورشکسته هستم. انتخاب نکردم در این موقعیت باشم. بیشتر کانادا در این شرایط است. وقتی مرا بیرون بیندازند عملا باید اعلان ورشکستگی کنم و انتخابی ندارم.

دان مورگان وزیر عدالت گفت برداشتن محدودیت تخلیه خانه در آینده نزدیک انجام می گردد. او گفت حس می نماید هر چقدر این اتفاق دیرتر بیفتد، صاحب خانه ها و اجاره نشین ها دیرتر می توانند رابطه شان را دوباره برقرار نمایند.

او گفت: بیشتر کارفرمایان دارند به کارکنان دوباره زنگ می زنند، بنابراین به نظرم داریم به زمان خوبی نزدیک می شویم.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1308

به "صاحب خانه های متضرر ساسکچوان خواستار انتها رایگان نشینی مستاجران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحب خانه های متضرر ساسکچوان خواستار انتها رایگان نشینی مستاجران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید