صادق محرمی: پیروزی مقابل ازبکستان و بوسنی نوید تیم ملی قدرتمند را می دهد

به گزارش علی آباد جدید، مدافع راست تیم ملی ایران بعد از پیروزی در دیدار محبت آمیز مقابل ازبکستان و بوسنی گفت: این اتفاق نوید یک تیم ملی قدرتمند را می دهد.

صادق محرمی: پیروزی مقابل ازبکستان و بوسنی نوید تیم ملی قدرتمند را می دهد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، صادق محرمی بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی اظهار کرد: خدا را شکر در یک بازی مهم بوسنی را بردیم. بوسنی تیم خیلی خوبی بود. امیدوارم این فرایند خوب ادامه داشته باشد.

مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با تیم هایی مانند بوسنی اظهار کرد: همه ما پیانیچ و ژکو را می شناسیم. خیلی بازیکنان مهم دیگر هم در بوسنی حضور دارند که در لیگ های اروپایی بازی می کنند. کیفیت تیمی آن ها بالا بود. بازیکنان خیلی بزرگی هم در ترکیب بوسنی وجود دارد.

وی درباره ارزیابی خود از تیم ملی بعد از پیروزی مقابل ازبکستان و بوسنی گفت: جدا از نتیجه، از دو بازی از نظر فنی و همینطور عملکرد بازیکنان، خیلی خوب بود. همه چیز خوب بود و این اتفاق نوید یک تیم ملی قدرتمند را می دهد.

محرمی درباره تاثیر این مسابقات برای آمادگی در انتخابی جام جهانی گفت: قطعا این مسابقات خیلی کمک می کند. کادرفنی می تواند به شناخت لازم از بازیکنان برسد و بازیکنان هم بعد از بازی با تیم هایی مانند بوسنی، در مقابل تیم های آسیایی عملکرد بهتری خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1423

به "صادق محرمی: پیروزی مقابل ازبکستان و بوسنی نوید تیم ملی قدرتمند را می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادق محرمی: پیروزی مقابل ازبکستان و بوسنی نوید تیم ملی قدرتمند را می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید