عملیات تازه الکاظمی برای بازگرداندن اقتدار عراق

به گزارش علی آباد جدید، فارس نوشت: نخست وزیر عراق در مقام فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور روز سه شنبه از تدارک عملیاتی برای بازگرداندن اقتدار و اعتبار کشور و اعمال قانون اطلاع داد.

عملیات تازه الکاظمی برای بازگرداندن اقتدار عراق

بر اساس گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در نشست امروز هیئت دولت عراق گفت: طرف هایی وجود دارند که از شرایط هرج و مرج و ناآرامی ارتزاق می نمایند. ما سخت کوشش می کنیم تا اقتدار کشور را بازگردانیم و روحیه نیروهای قهرمان خود را که در دوره گذشته ضعیف شده است، افزایش دهیم.

نخست وزیر عراق گفت: ما عملیات هایی برای احیای اقتدار کشور و اجرای قانون داریم و از وزرا هم می خواهیم به خواسته های تظاهرات نمایندگان گوش داده و در برابر چالش های پیش روی کشور اقدامات فوری اتخاذ نمایند و در برابر افکار عمومی صریح باشند.

الکاظمی درباره کوشش دولتش برای بهبود اوضاع مالی نیز تاکید نمود: ما نباید اجازه دهیم بوروکراسی اداری مانعی بر سر راه برنامه های دولت گردد، زیرا تصمیماتی در هیئت دولت برای اجرای پروژه هایی گرفته شده است که در مورد خدمت به شهروندان است و وزرا باید دائما آنها را دنبال نمایند و گزارشی از پیشرفت اجرای آنها ارائه دهند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1299

به "عملیات تازه الکاظمی برای بازگرداندن اقتدار عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات تازه الکاظمی برای بازگرداندن اقتدار عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید