فردا؛ آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی برگزار می گردد

به گزارش علی آباد جدید، آزمون استخدامی آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی فردا آدینه، بیستم تیرماه، ساعت 9 صبح و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

فردا؛ آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، این آزمون براساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با جهاد دانشگاهی و برابر مجوز صادره از سوی ستاد کرونا راس ساعت 9 صبح آدینه بیستم تیر ماه امسال در حوزه های امتحانی مشخص شده در مراکز استانها و تعدادی از شهرستانها بارعایت کلیه دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد کرونا برگزار می گردد.

قرار است مشمولان این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می گردد و با توجه به احتیاج آموزش و پرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور حداقل دوره یک ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی نمایند.

پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون انتها دوره تا انتها برنامه ششم توسعه به استخدام در می آیند. 24200 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام نموده اند که در صورت کسب نمره حدنصاب 50 درصد جهت شرکت در دوره یک ساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند و آموزش های مهارتی را می گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1219

به "فردا؛ آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید