فوتبال جهان، دوناروما: باید میلان و تیم ملی ایتالیا را به جایگاه واقعی شان بازگردانیم

به گزارش علی آباد جدید، دروازه‌بان جوان روسونری می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در تیم‌های میلان و تیم ملی ایتالیا باید برای بازگرداندن این دو تیم به جایگاه واقعی‌شان تلاش کنند.

فوتبال جهان، دوناروما: باید میلان و تیم ملی ایتالیا را به جایگاه واقعی شان بازگردانیم

به گزارش خبرنگاران، جان‌لوئیجی دوناروما از علاقه‌اش برای بازگرداندن میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا به جایگاه واقعی‌شان در فوتبال جهان سخن گفت. او که به میلان برای پیروزی 2 بر یک مقابل رم کمک کرد، به اردوی آتزوری برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا دعوت شده است.

دروازه‌بان 19 ساله روسونری در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما گروه فوق‌العاده‌ای هستیم. در بازی با رم هم به شدت به دنبال پیروزی بودیم. هدف ما این است میلان را به جایگاهی که شایسته‌اش است، بازگردانیم که همان لیگ قهرمانان است و برای رسیدن به این هدف هر کاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

دوناروما درباره انتقاداتی که از او می‌شود، افزود: همیشه انتقاداتی که از من می‌شود را می‌پذیرم. من انسان آرامی هستم که همیشه در تمرینات بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم.

وی در خصوص تیم ملی ایتالیا هم اظهار داشت: بازگشت به تیم ملی همیشه خوشایند بوده است و باید تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آتزوری به مسیر درستش به کار بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 75

به "فوتبال جهان، دوناروما: باید میلان و تیم ملی ایتالیا را به جایگاه واقعی شان بازگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، دوناروما: باید میلان و تیم ملی ایتالیا را به جایگاه واقعی شان بازگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید