فوتبال دنیا، رئال مادرید در اندیشه استخدام لئوناردو ژاردیم

به گزارش علی آباد جدید، فوتبال دنیا - باشگاه رئال مادرید، سرمربی پیشین موناکو را به عنوان گزینه جانشینی خولن لوپتگی در نظر دارد.

فوتبال دنیا، رئال مادرید در اندیشه استخدام لئوناردو ژاردیم

به گزارش خبرنگاران، سایت شبکه تلویزیونی ESPN به نقل از یک منبع نزدیک به لئوناردو ژاردیم اطلاع داد باشگاه رئال مادرید این سرمربی پرتغالی را به عنوان گزینه جانشینی خولن لوپتگی در نظر دارد. ژاردیم 44 ساله در فصل 17-2016 موناکو را به عنوان قهرمانی لوشامپیونه رساند و این تیم را در فصل بعدی تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند، اما ماه گذشته میلادی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری موناکو کنار گذاشته شد.

مسئولان باشگاه رئال مادرید هم در حالی ژاردیم را به عنوان گزینه سرمربیگری بعدی کهکشانی ها در نظر دارند که اخیراً پس از اخراج خولن لوپتگی از سرمربیگری رئال، راهنمایی سفیدپوشان مادریدی را به طور موقت به سانتیاگو سولاری سپرده اند.

لوپتگی که در این تابستان راهنمایی رئال مادرید را عهده دار شد، تنها در 14 بازی روی نیمکت قهرمان اروپا نشست و در دوره مربیگری 139 روزه اش شکست سنگین 5 بر یک رئال در ال کلاسیکو نیز در کارنامه او به ثبت رسید.

از آنتونیو کونته، مائوریسیو پوچتینو و روبرتو مارتینس به عنوان گزینه های مدنظر رئال مادرید برای جانشینی خولن لوپتگی یاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 158

به "فوتبال دنیا، رئال مادرید در اندیشه استخدام لئوناردو ژاردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رئال مادرید در اندیشه استخدام لئوناردو ژاردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید